שיתוף
תגובות
כלכלה » נדל"ן » פרויקט פינוי בינוי חדש בצפון בני ברק יוצא לדרך
191 יח"ד
החברה היזמית "ג'יקובסון-בנייה" חתמה השבוע על הסכם מימון עם חברת המימון רובי קפיטל, שמאפשר לה לצאת לבנייה מיידית של 191 יח"ד ושטחי מסחר עם היתר בנייה בתוקף
פרויקט נדל"ן חדש וגדול בבני ברק - הדמיה | צילום: יח"צ

חברת מימון הנדל"ן רובי קפיטל תממן פרויקט פינוי בנוי גדול בעיר בני ברק, במסגרתו ייבנו חמישה בניינים בני 191 יח"ד חדשות ושטחי מסחר, על חשבון 48 יח"ד קיימות בשלושה בניינים ישנים, ועל חשבון חניון סמוך.

הסכם המימון, שנחתם השבוע בין רובי קפיטל ליזמית "ג'יקובסון בנייה" צפוי להוציא באופן מיידי את הפרויקט – לו היתר בנייה בתוקף – לפועל. יצוין שהיזמית העדיפה לבחור במימון של רובי קפיטל, אף שקיבלה הצעות מימון משני בנקים גדולים, זאת בעקבות יחסי האמון הטובים שנרקמו בין החברות. תנאי המימון כוללים מסגרת פוליסות חוק מכר לרוכשי הדירות החדשות וכן מסגרת ערבויות לבעלי הקרקע.

הפרויקט החדש ייבנה בשכונת נחלת שמעון בצפון מזרח העיר, בסמוך לקניון איילון, ברחוב יגאל אלון 14,16 ו-18. במסגרת שלב א' ייבנו שני בניינים חדשים בני 7 קומות ו-55 יח"ד ושטחי מסחר בגודל של כ-300 מ"ר על שטח החניון, כשלאחר אכלוס הדיירים הקיימים ודיירים נוספים ייבנה שלב ב', שיכלול שלושה בניינים חדשים בני 7 קומות ו-136 יח"ד, על שטח שלושת הבניינים הקיימים, שייהרסו. עלות הפרויקט מוערכת בכ-170 מיליון שקלים.

הפרויקט כולל דירות בנות 3 ו-4 חדרים ופנטהאוזים בני  4 ו-5 חדרים. לכל הדירות מרפסות בנות 5-12 מ"ר, כשהפנטהאוזים יכללו מרפסות בגודל של למעלה מ-90 מ"ר. מחירי הדירות ינועו בין כ-1.5 מיליון שקלים עבור דירת 3 חדרים בת 66 מ"ר ל-2.6 מיליון שקלים עבור פנטהאוז 5 חדרים בגודל 126 מ"ר. דמי השימוש למ"ר מסחרי צפויים לנוע סביב 100 שקלים.

יעקב ניצן, מנכ"ל ושותף ברובי קפיטל: "הפרויקט בבני ברק, אותו מובילה חברת ג'ייקובסון, הוא עוד חלק מתנופת התחדשות העירונית שעוברת בני ברק בשנים האחרונות.

לצד התחדשות בנייני המגורים, יש פיתוח מאסיבי של התחדשות המרחב הציבורי, והפרויקט ברחוב יגאל אלון הוא עוד אבן דרך בעתיד המרקם האורבני בבני ברק ושיפור חיי התושבים בעיר. רובי קפיטל שמחה להמשיך להוות בית פיננסי תומך ומקדם לפרויקטים עבור יזמים וקידום ההתחדשות העירונית בישראל.

בני ברק – העיר הצפופה ביותר בישראל – נמצאת בתנופה של פיתוח, ובעיקר פרויקטים של פינוי-בינוי, זאת עקב מצוקת הדיור הקשה שקיימת בה, והיעדר עתודות קרקע זמינות. מחירי הדירות בעיר זינקו בשנים האחרונות בשיעור של עשרות אחוזים ונעים כיום כל סכומים של 20-32 אלף שקלים למ"ר.

רובי קפיטל, הוקמה בשנת 2015, ומנוהלת על ידי השותפים גרשון שפירא, יעקב ניצן ועומר אלפרן. החברה העמידה בשנים האחרונות הלוואות ליזמים ולקבוצות רכישה, בהיקפים של למעלה ממיליארד שקלים, תוך גילוי גמישות וזמינות. רובי קפיטל מאפשרת קבלת מימון, תוך מתן פתרונות משפטיים ומסחריים לצורך השלמת הפרויקט ובהם שת"פים עם חברות הביטוח המובילות במשק. בנוסף למימון נדל"ן, היא עוסקת גם בהשקעות הון כשותף פיננסי בפרויקטי נדל"ן.

ג'ייקובסון בנייה מתמקדת בפרויקטים של התחדשות עירונית בבני ברק. החברה הוציאה לפועל 6 פרויקטים שביצעה בעיר, ברחובות עזרא, הרב דסלר, רמז, חזון האיש וסמטת מנשה. השמאי שליווה את העסקה ברחוב יגאל אלון הוא ירון ספקטור.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים