שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » פרופ' אש ביקר במחלקת הקורונה התת קרקעית
ביה"ח בלינסון
פרופ׳ נחמן אש: "אנחנו בוחנים את האפשרות לקצר את משך הבידוד לעובדים מאומתים במוסדות רפואה ובתפקידים חיוניים אחרים, ונעשה זאת באחריות"
פרופ' אש מעיד בפני ועדת החקירה לאסון מירון | צילום: צילומסך

מנכ"ל משרד הבריאות ביקר היום (א') בביה"ח בילינסון מקבוצת הכללית יחד עם ד"ר ערן רוטמן, מנהל קמפוס בילינסון, ד"ר אורלי ווינשטיין , סמנכ"לית וראש חטיבת בתי החולים בכללית, ריקי זטלנד, מנהלת הסיעוד וד"ר יבגני ברקוב, מנהל מחלקת פנימית קורונה והצוות הרפואי בביקור .

במהלך הביקור, הציג מנהל קמפוס בילינסון, ד"ר ערן רוטמן את הערכות בית החולים לגל החמישי ואת הפעילות של מחלקת הקורונה שנמצאת בחניון התת קרקעי ואמר שהיום תיפתח גם מחלקה נוספת בקומה 3- בחניון בית החולים.

ד"ר ערן רוטמן התייחס לנושא הבידודים של הצוותים הרפואיים ואמר "שחשוב שכמה שיותר מהר תתקבל החלטה על קיצור הבידוד. זה הדבר שימנע מאתנו להפסיק פעילויות אלקטיבית ולסגור שירותים שאינם דחופים. עד עכשיו אנו משמרים את מרבית הפעילויות, אך ככל שמספר העובדים המאומתים יגדל, הדבר יהיה יותר קשה. את העובדים שנמצאים בבידוד ואינם מאומתים אנו משמרים במעגל הפעילות ע"י בדיקות קורונה יומיות בתחילת יום העבודה״.

בתשובה לכך, פרופ׳ נחמן אש ענה "אנחנו בוחנים את האפשרות לקצר את משך הבידוד לעובדים מאומתים במוסדות רפואה ובתפקידים חיוניים אחרים, ונעשה זאת באחריות".

ד"ר ערן רוטמן עדכן ואמר על אשפוז הבית שנפתח השנה בבילינסון: "פתחנו בבילינסון את אשפוז הבית, כרגע יש לנו 15 מיטות אשפוז במחלקת אשפוז בית וגייסנו בשבוע האחרון עוד 12 אחיות שתעבורנה הכשרה כדי שבשבועיים הקרובים נגדיל ל 20 מיטות . יש לנו צוות אורגני של רופאות פנימאיות ואחיות. לפני שבוע היה לנו חולה שאושפז עם אי ספיקת לב בבית והתגלה כחולה קורונה, הצוות הגיע ונכנס ממוגן לביתו. כנ״ל גם הבוקר, חולה מאושפז במחלקת עור שנמצא מאומת קורונה וצוות הרפואי של מחלקת אשפוז בית ימשיך את הטיפול בו בביתו".

בביקור התייחסו גם למיעוט הביקורים במלר"ד בדומה לגלים קודמים, ד"ר ערן רוטמן עדכן ואמר "כי בעשרה ימים האחרונים ניכרת ירידה של כמות הפניות שמגיעות למיון. יחד עם זאת כמות המאומתים שמגיעה למיון הולכת וגדלה".

פרופ' נחמן אש הודה על הביקור והודה לאנשי הצוות של מחלקת הקורונה בבילינסון על העשייה הרבה במטרה להעניק רפואה טובה לכלל האזרחים "אני מחזק אתכם, אתם בחזית ועושים עבודה מצוינת" .

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים