שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נומה: "נערכים לפתוח את זמן קיץ כסדרו"
הישיבות בצל הקורונה
אתמול אובחנו 3,055 חולי קורונה נוספים, שיעור חיוביים 3.3 % • דו"ח אמ"ן: "מבצע החיסונים נותן את אותותיו" • נומה: "מתווה הישיבות נמצא ברמת יעילות גבוהה"
בין הזמנים | צילום: David Cohen 156, שאטרסטוק

אתמול אובחנו 3,055 חולי קורונה נוספים, זאת כאשר שיעור הבדיקות החיוביות עמד על 3.3%. עד כה, יותר מ-5 מיליון ישראלים חוסנו במנה השנייה, 3.9 מיליון מתוכם קיבלו גם את המנה השנייה.

בגזרת הציבור החרדי, אחוז הבדיקות החיוביות ירד ל-5%, 11% מהחולים החדשים מהחברה החרדית.

דו"ח אמ"ן הבוקר טען כי מבצע החיסונים נותן את אותותיו. שיעור הבדיקות החיוביות בירידה מזה כחודש – ממוצע שבועי של כ-4%. עם זאת, המשך ההקלות עלול להביא להרחבת ההדבקה ולעלייה מחודשת בתחלואה, בעיקר בקרב גילאי הביניים – שטרם חוסנו.

פרויקטור הקורונה למגזר החרדי האלוף במיל׳ רוני נומה אמר בראיון ל'קול ברמה' הבוקר כי "אנחנו נערכים לפתוח את זמן קיץ כסדרו. בחודשים האחרונים מתווה הישיבות נמצא ברמת יעילות גבוהה עם רמת תחלואה נמוכה. בחורי הישיבות מתחסנים בקצב גבוה, ובעניין הזה אפשר להיות רגועים".

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי הבהיר הבוקר בריאיון לווינט כי יימשך הדיון בהרחבת מספר המתקהלים בחוץ ובפנים, אבל מבהיר כי ביטול גורף אינו בתכנון מחשש להתפרצות נוספת של הקורונה. פרופ' לוי התייחס גם לחג הפסח ואמר כי "אני מקווה שנוכל להרחיב את מגבלות ההתקהלות, כך שמשפחה תוכל לחגוג עם יותר אנשים ותחגוג את פסח כהלכתו". בנוסף, מנכ"ל משרד הבריאות הסביר כי לקראת השנה הבאה המשרד נערך לתרחיש קיצון שבו יצטרכו לחסן פעמיים בארבע מנות חיסון את כל האוכלוסיה, גם את הילדים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים