שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » פרופ' ברהום: "חובה להתחיל סגר מעכשיו"
מנהל ביה"ח לגליל
לסיכום אומר מנהל המרכז הרפואי לגליל: "יש לפתוח בסגר במהירות האפשרית, ובפרק הזמן הזה לחסן את שאר התושבים, כולל חיסון שלישי למי שצריך"
פרופ' מסעד ברהום | צילום: תומס סולינסקי

מנהל המרכז הרפואי לגליל בנהריה, פרופ' מסעד ברהום, יצא היום בקריאה לפתוח בסגר במהירות האפשרית, שיימשך חודשיים ולא יום אחד פחות.

"כבר לפני חודש אמרתי את המילים: יפה שעה אחת קודם", מדגיש פרופ' ברהום. "כבר אז אמרתי כמה חשוב לסגור את הפירצה בנתב"ג, כמה חשוב לחסן את בני ה-60 ומעלה בחיסון שלישי וכמה חשוב להחזיר את המסכות כפק"ל אישי ולהגביל את החתונות ושמחות נוספות. לצערי הרב, איש לא הקשיב".

פרופ' ברהום, שהיה מראשוני הבכירים במערכת הבריאות שקרא למתן החיסון השלישי, מוסיף: "דיבורים יש, אך המעשים מגיעים מאוחר מדי. וכשזה מגיע מאוחר מדי, אנו משלמים מחיר כבד מנשוא. המגפה הזו תישאר איתנו לפחות שנתיים-שלוש. אמנם ניצחנו בקרב, אך לא במערכה כולה, והמערכה לא תוכרע עד שכל העולם יתחסן, וזה ייקח לפחות שנתיים".

"כל השתהות, בזבוז זמן ורצון להרגיש עוד קצת את טעמה המתוק של האשליה כאילו אין מגיפה – יעלו לנו ביוקר רב. לא ייתכן שאירועים המוניים ממשיכים כאילו כלום ואנשים חוזרים ממדינות עם תחלואה גבוהה ולא נכנסים לבידוד".

לסיכום אומר פרופ' ברהום: "יש לפתוח בסגר במהירות האפשרית, ובפרק הזמן הזה לחסן את שאר התושבים, כולל חיסון שלישי למי שצריך, תוך הקפדה על עטיית מסכות וצימצום הפירצה בנתב"ג. אסור לחכות עד ספטמבר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים