שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » פרופ' לוי: תוך שבועיים יוכפל מספר החולים
גל שלישי
1,230 חולי קורונה אובחנו אתמול, שיעור הבדיקות החיוביות עלה ל-3.3% • פרופ' חזי לוי: "תוך כשבועיים או פחות נכפיל את מספר החולים ונגיע ל-3000 חולים ביום"
פרופ' חזי לוי | צילום: באדיבות המצלם

1,230 חולי קורונה אובחנו אתמול בישראל ושיעור הבדיקות החיוביות עלה ל-3.3%. בכך עלה מספר החולים מתחילת התפרצות הנגיף בארץ ל-345,201. כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר.

מספר החולים הפעילים עומד נכון להבוקר על 12,776. מספר המונשמים עומד כעת על 112 חולים, מתוך 331 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים מפרוץ המגפה עומד כעת על 2,917.

פרופ' חזי לוי, מנכ"ל משרד הבריאות, התראיין הבוקר לגל"צ על רקע העלייה בתחלואה הכללית, ואמר כי "תוך כשבועיים או פחות נכפיל את מספר החולים ונגיע ל-3000 חולים ביום". עוד התייחס המנכ"ל לתחלואה בקרב המגזרים השונים, ואמר כי "40 אחוזים מהתחלואה נמצאת בחברה הערבית", אך הוסיף כי "התחלואה הולכת ועולה גם במגזר הכללי, היא אינה נמצאת אך ורק במגזר הערבי". לבסוף, הביע את דעתו כי "בפתח חופשת החנוכה, מציע לא להרחיב את המסחר בעת הזאת".

כזכור, קבינט הקורונה צפוי להתכנס שוב הערב, לאחר שאמש אישר את הצעת משרד הבריאות להארכת מתווה הקניונים, השווקים והמוזיאונים ב-48 שעות, כך שהמתווה יסתיים ביום שלישי בחצות. הפיילוט הוארך ביומיים כדי שהקניונים לא ייסגרו לפני הכרעת קבינט הקורונה הצפויה הערב.

הקבינט אמש התפזר ללא הכרעה, כאשר במהלך הדיון משרד הבריאות המליץ לסגור את כל המסחר והחינוך בערים האדומות והכתומות, ואילו המל"ל המליץ לקבוע רף של מקדם הדבקה 1.3 לסגר – קרוב מאוד למקדם ההדבקה הנוכחי שעומד על 1.24.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים