שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » סייבר » פרטים של מבוטחים החלו להתפרסם ברשת
הפריצה ל'שירביט'
"זה הצ'אנס האחרון שלכם", כתבו ההאקרים עם פקיעת האולטימטום בשעה 9, "אנשים רבים ובהם גורמי מודיעין רוצים את המידע שברשותנו" • ההנהלה: "הם לא רוצים כסף"

מתקפת ההאקרים על אתר חברת הביטוח 'שירביט' עולה הבוקר שלב, לאחר שהמגעים בין הנהלת החברה לפצחנים עלו על שרטון. החל מהשעה 09:00 בבוקר, המועד בו פקע הדד-ליין שהוצב בפני החברה, החלו הפצחנים להדליף לרשת פרטים אישיים על מובטחים ובהם צילומי צ'קים, התכתבויות של לקוחות עם ההנהלה ועובדי החברה.

כזכור, אתמול בבוקר פרסמו ההאקרים הודעת דרישה לתשלום דמי כופר בסך מיליון דולרים במטבע ה'ביטקוין' בתמורה לאי הדלפת פרטי המובטחים והשארת החיסיון שלהם. "יש לכם 24 שעות לשלוח 50 BTC לארנק שלנו. אם לא תשלמו, כעבור 24 שעות, המחיר ישתנה ל- 100 BTC, ביום השלישי תאלצו לשלם 200 BTC, לאחר מכן נמכור את הנתונים לאחרים", כתבו ההאקרים בהודעה לחברת הביטוח.

"לתשומת לב, בסוף כל 24 שעות אנו מדליפים חלק מנתוני שירביט. הזמן שלך יתחיל בשעה 9:00 בבוקר בירושלים", הוסיפו הפצחנים כשהם מציינים את פרטי החשבון אליו אמור להיות מועברים דמי הכופר.

אלא שהבוקר סמוך לשעה 09:00 פרסמה חברת הביטוח 'שירביט' את ההודעה הבאה: "במהלך המו"מ שנוהל לאורך הלילה, הגיעו כל הגורמים המקצועיים למסקנה גורפת, כי לטרור הסייבר יש ענין בפגיעה אסטרטגית, ולא עומד מאחוריו מניע כספי כלשהו".

בסביבות השעה 10:30, לאחר שהחלו להדליף פרטים חסויים ברשת, פרסמו ההאקרים את ההודעה הבאה: "עשינו את מה שאמרנו, חברת שירביט לא רצתה לשלם לנו. שירביט הוכיחה כי המסמכים של לקוחותיהם אינם חשובים עבורם – אנחנו עדיין על המילה שלנו".

עוד כתבו במסר, שנראה כמיועד להפעלת לחץ, "זה הצ'אנס האחרון שלכם, הרבה אנשים רוצים את המידע שלנו, כולל גורמי מודיעין". נציג שירביט הגיב: "אם אתם רוצים את הכסף ואתם רוצים עסקה – אנחנו צריכים לעבוד יחד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים