שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » פרטים חדשים על הקצין שמת בכלא ייחשפו
"האסיר איקס"
בית הדין הצבאי בקריה יתכנס ב-11:00 לדיון בצמצום צו איסור הפרסום שהוטל על הפרשה. משפחת הקצין דורשת: "עדכנו אותנו בנסיבות מותו לפני הסרת איסור הפרסום"
חייל עם נשק, אילוסטרציה | צילום: diy13, שאטרסטוק

בצל הפרסומים על קצין המודיעין שמת בכלא הצבאי, בתביעה הצבאית פנו אמש (ראשון) לבית הדין הצבאי וביקשו להסיר את צו איסור הפרסום מעל פרטי חקירת המוות. משפחתו של הקצין, שעתידה להיפגש היום עם גורמים צבאיים ולקבל מהם עדכון על פרטי המקרה, ביקשה מבית הדין למנוע את הסרת צו איסור הפרסום לפני הפגישה.

ההורים הסבירו, באמצעות עורך הדין, כי הם הופתעו לגלות על הגשת הבקשה, כך שלא תהיה עוד מניעה לפרסם כל פרט ביחס לחקירת מות בנם, לרבות ביחס לטיפול הרפואי שניתן לו ולתנאי כליאתו. "נציגי המשיב ביכרו להפיץ את המידע על חקירת מותו של בנם המנוח של המבקשים עוד בטרם הפגישה עם המבקשים ועדכונם המסודר בתוצאות החקירה עד כה", נכתב בפנייה לבית הדין הצבאי.

בבקשה לקיים את הדיון, שהגישה הפרקליטות הצבאית, נכתב כי "לאחר בחינה התמונה הראייתית שנאספה עד כה, לא קיים עוד חשש לשיבוש החקירה, אשר מצדיק להותיר את צו הפרסום הרחב על כנו". הדיון בסוגיה יתקיים היום בבית הדין הצבאי בשעה 11:00.

גורמים צבאיים אמרו כי בצה"ל רואים חשיבות רבה בשקיפות, בלי להתיר פרטים על העבירות עצמן. לפי הערכות היום יותר פרסום פרטים רבים הנוגעים לאירוע מרגע חקירתו עד שהקצין מצא את מותו בכלא – לפרסום.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. מסכנה לא לשרת בצה"ל!!!! לבחורי הישיבות ולאברכי הכוללים זה לא יקרה!!! שהמדינה תוציא את הצבא למכרז! וכל מי שרוצה לשרת בו ,שיגיש מועמדות!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים