שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » פרייס מעריכה כי ישראל תגיע לחסינות עדר
הצהרה
הד"ר התייחסה לנאומו של ראש הממשלה נפתלי בנט באו"ם, ועקצה: "אני חושבת שמעל במת האו"ם היה צריך להגיד תשבוחות"
חיסון | צילום: Numstocker, שאטרסטוק

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס, שוחחה הבוקר (שני) עם מעיין הופמן במסגרת הוועידה העשירית של ג'רוזלם פוסט, והצהירה כי היא מעריכה שישראל תגיע בסופו של דבר לחסינות עדר.

בתוך כך, בראיון מיוחד שהעניקה ל-103FM בשולי הוועידה, התייחסה לנאומו של ראש הממשלה נפתלי בנט באו"ם, ועקצה: "אני חושבת שמעל במת האו"ם היה צריך להגיד תשבוחות".

כשנשאלה איך ניתן לעורר את תעשיית התיירות, השיבה כי לדעתה יש לאפשר לכל מי שקיבלו את החיסון השני או השלישי במהלך ששת החודשים האחרונים להיכנס לישראל. "זה בהחלט מסוכן", הודתה אלרעי פרייס, אך הסבירה: "הדבר הקל ביותר הוא לסגור את השמיים, אבל אנחנו רוצים להמשיך לחיות זה לצד זה עם קורונה, כולל פתיחת השמיים ונטילת סיכונים".

בהתייחס לכך שבישראל ניתן להתחסן רק בחיסון השלישי של פייזר, אמרה: "מודרנה גם משתמשת בטכנולוגיית MRNA. תהיה ירידה בנוגדנים, אנחנו פשוט לא יודעים כמה זמן אחרי. מודרנה מציגה את החיסון שלהם בפני ה-FDA לאישור ביום חמישי הקרוב. אין שום סיכון בהחלפת חיסונים. יש מחקר שמראה שזה מועיל. אם אתה מקבל חיסון שאושר על ידי ה-FDA ואתה עושה זאת יותר משלושה חודשים מהזריקה הראשונה, זה לא מסוכן".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים