שיתוף
תגובות
חדשות » פרשת יונט: שלמה אייזיק בעל השליטה הודיע על התפטרותו
יונט קרדיט
איש העסקים שלמה אייזיק, אחד מבעלי השליטה בחברת יונט קרדיט, שלח מכתב לדירקטוריון החברה ובו הוא מודיע כי החליט לסיים את חברותו בדירקטוריון
תגיות:
יונט קרדיט | צילום: יח"צ

במכתב שנשלח על ידי עו״ד גיא גיסין מתאר אייזיק כיצד במהלך החודשיים האחרונים, כאשר סביב החברה מתרחשים אירועים קריטיים המשפיעים על התנהלותה ותפקודה, הוא מודר ממידע הכרחי לתפקודו כדירקטור. בנוסף, טוען אייזיק, באמצעות בא כוחו, כי קיים חשש שהדירקטוריון מסתיר ממנו מידע מאחר ובעבר הוא התריע על מחדלים וכשלים המתרחשים בחברה. אייזיק אף דרש לכנס אסיפה כללית על מנת למנות דירקטורים חדשים לחברה.

כזכור, חברת האשראי החוץ בנקאי יונט קרדיט, לא הגישה דוחות רבעוניים בחודש יוני ודיווחה על שורה ארוכה של אי סדרים כספיים ובהם היעלמותם של צ'קים בהיקף של 10.6 מיליון שקל מאחד הסניפים של החברה, הלוואה בהיקף של 37.5 מיליון שקל, שאינה ניתנת להחזרה, ומשיכת כספים ללא אישור, לכאורה, על ידי המנכ"ל צחי אזר. המסחר במניה הושעה ב-23.6 ולא חודש מאז, לאחר שבעקבות אי הסדרים הכספיים צנחה המניה בלמעלה מ-55%.

ליונט קרדיט יש תיק הלוואות של כ-200 מיליון שקל, חברי הדירקטוריון, ממשיכים לנסות ולהבריא את החברה לאחר שהמנכ"ל, צחי עזר, פוטר. נציין כי עזיבתו של אייזיק מגיעה לאחר שהוא נחקר בחשד למעילת כספים גדולה ברשות ני"ע והיו"ר משה כחלון התפטר לפני כחודש וחצי.

מטעמו של שלמה אייזיק נמסר כי ״שלמה פעל כאיש עסקים אחראי והתריע בפני כלל הגורמים המעורבים בניהול השוטף של יונט קרדיט על שורה של אירועים שפגעו בחברה. התרעות אלו לא זכו למענה הולם ולא נבדקו ותוחקרו על ידי הדירקטוריון, היועצים המשפטיים ורואי החשבון. מבחינתו של שלמה לא נותרה לו ברירה אלא להתפטר מכהונתו, למרות שהוא מאמין בעסקיה של החברה וביכולתה לחזור למסלול במידה ויבוצעו שורה של פעולות למינוי האנשים הנכונים לניהול החברה והובלת הדירקטוריון״.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים