שיתוף
תגובות
חדשות » פרשת תוכנת הריגול: "דורשים למצות את החקירה עד תום"
"כישלון חמור"
למרות קביעת הפרקליטות כי החומרים מהטלפן של עד המדינה פילבר- לא הגיעו לחוקרי המשטרה, מבקשים סנגורי נתניהו ואלוביץ' מבית המשפט למצות עד תום את החקירה בנושא
נתניהו בבית המשפט עם עורכי דינו | צילום: אורן בן חקון - פול

בית המשפט המחוזי בירושלים דן היום (שני) הדיון בבקשת הסנגורים במשפט "תיקי האלפים" לחשוף את מה שמכונה- "ראיות חסויות" ולקבל לידיהם חומרי חקירה שקשורים בענייני שימוש בתוכנות רוגלה במהלך חקירות המשטרה.

"זכותנו לדרוש חקירה ממצה יותר", אמר עו"ד ז'ק חן שמייצג את מחזיק השליטה בחברת בזק לשעבר שאול אלוביץ'. בהתאם להחלטת בית המשפט ייקבע בהמשך אם הדיונים במשפט יימשכו כסדרם.
מיד לאחר שהפרקליטות הודיעה לשופטים בתיקי האלפים כי נעשתה חריגה מהצו שאישר בית המשפט להפעלת תוכנת הריגול המפורסמת "פגסוס" בהאזנת סתר לעד המדינה שלמה פילבר ולנאשמת איריס אלוביץ' , הגישו הסנגורים של כל הנאשמים ובכללם ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ומו"ל "ידיעות אחרונות" ארנון נוני מוזס, בקשה לגילוי ראיה חסויה וגילוי חומרי חקירה.

"המשטרה כשלה כאן כישלון חמור, הכשילה את הפרקליטות ולא גילתה לה על החריגה מהצו. איך נסמוך על הבדיקה הפנימית שלה?", אמר עו"ד חן בהתייחסו לממצאי בדיקת הפרקליטות שלפיהם החומרים שנשאבו מהטלפון הנייד של עד המדינה פילבר לא הועברו לחוקרי תיקי האלפים. סנגורו של אלוביץ' אף סיפר כי מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר פילבר ביקש לקבל לידיו את החומר שנשאב מהנייד שלו במסגרת החריגה מהצו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים