שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » ארה"ב תקפה מיליציות איראניות – 9 הרוגים
דיווחים בעיראק
לפי הדיווחים כלי טיס לא מאויישים תקפו עמדות של הצבא והמיליציות השיעיות. מקורות המזוהים עם איראן ועם חיזבאללה טוענים כי הותקפו יעדים של צבא עיראק
תגיות:
תיעוד התקיפות בעיראק | צילום: מהרשתות החברתיות

רשת החדשות הלבנונית 'אל מיאדין' מדווחת כי מטוסים של חיל האוויר האמריקני תקפו הלילה מטרות מדרום לבגדד. מנגד, ב'פוקס ניוז' צוטט בכיר ביטחוני שאמר כי ארצות הברית לא תקפה באזור בגדאד, בניגוד לדיווחים שונים מאזור.

על פי הדיווח ב'אל מיאדין' המקורב לציר האיראני, התקיפה התרחשה בג'ורף אל סאחר, שטח מיושב בדלילות בצפון מחוז בבל, ומי שהותקף היו כוחות של צבא עיראק. ערוץ האיראני 'אל-עאלם' בשפה הערבית מדווח על תשעה הרוגים, שלטענתו משתייכים לצבא עיראק, ועשרות פצועים בתקיפה.

ג'ורף א-סח'ר, הנמצאת דרום מערבית לבירה בגדד נמצאת בשליטת המיליציות, ובעיקר גדודי חיזבאללה וחיזבאללה נוג'בא. על פי ההערכות, במקום נמצאים מחסני נשק ותחמושת המיועדים לשימוש המיליציות וכן להברחות לסוריה ולבנון.

נוכחות מוגברת של מפציצי B-52 אמריקניים נרשמה בחודשים האחרונים באזור. לפני יומיים עשו שני מפציצים כאלה את דרכם מארה"ב למפרץ הפרסי דרך שמי ישראל – הפעם החמישית בשבועות האחרונים, והפעם השנייה ב-2021. גורמים אמריקנים אמרו כי המטרה היא להעביר מסר מאיים לאיראן, לקראת חילופי השלטון בארה"ב ועל רקע המתיחות הרבה בשנים האחרונות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים