שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » צבא צרפת בכוננות • בניין העירייה בחרקוב הופצץ
היום השישי למלחמה
כמו"כ נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו צוטט בכלי התקשורת כשהוא טוען כי לבלארוס אין תוכניות להצטרף למבצע הצבאי של רוסיה באוקראינה
בתים הרוסים ללא חשמל וחימום | צילום: Drop of Light, שאטרסטוק

סגן שר הפנים של אוקראינה פרבדה גרשצ'נקו מפרסם תיעוד בדף הטלגרם שלו של הפצצה רוסית על בניין העירייה במרכז העיר חרקוב כשהוא כותב "החופש בחרקוב מפוצץ רקטות".

שר החוץ של אוקראינה כתב: "פוטין לא מסוגל לשבור את אוקראינה. הוא מבצע יותר פשעי מלחמה מתוך זעם, רוצח אזרחים חפים מפשע. העולם יכול וחייב לעשות יותר. הגבירו את הלחץ, ובודדו את רוסיה לחלוטין".

סנקציות נוספות שהוטלו על רוסיה: מאסטרקארד וויזה חסמו את הגישה למערכת התשלומים עבור מספר בנקים רוסיים, זאת לאחר פניה של נשיא אוקראינה למסטרקארד ולוויזה בבקשה לחסום את מערכות התשלומים ברוסיה.

כמו"כ דווח הבוקר כי התובע הראשי של בית הדין הפלילי הבינלאומי, קארים חאן, אמר היום כי יפתח בחקירה של פשעי מלחמה רוסיים שבוצעו באוקראינה "במהירות האפשרית".

בתוך כך, למרות הטילים שנורו משטחה לאוקראינה, נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו צוטט בכלי התקשורת כשהוא טוען כי לבלארוס אין תוכניות להצטרף למבצע הצבאי של רוסיה באוקראינה.

לוקשנקו אף הכחיש את ההאשמות של אוקראינה לפיהן חיילים רוסים תוקפים את אוקראינה משטחה של בלארוס, כך ע"פ דיווח בסוכנות הידיעות הבלארוסית "בלטה".

לעומת בלארוס שהכריזה שלא תצטרף למלחמה, נשיא צרפת עמנואל מקרון הורה לכוחות הצבא של צרפת להיות בכוננות גבוהה. מקרון הנחה את חיל האוויר, הים והיבשה להיכנס לכוננות לחימה. גורמים מעריכים כי צרפת תסייע לאוקראינים במלחמה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים