שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » צה"ל אוסר על חיילים להסתובב רגלית ברמלה
אין משילות
בעקבות החשיפה, פנה ח"כ בן גביר בשאילתה לשר הביטחון בני גנץ ושאל האם צה"ל אכן הורה באופן רשמי לחיילים לא להסתובב רגלית ברמלה, אם כן מה הסיבה?
חייל עם נשק, אילוסטרציה | צילום: diy13, שאטרסטוק

הבוקר נחשף כי בכניסה לבסיס הרבנות הצבאית מופיע שלט בכותרת "דגשי בטיחות" ובסעיף הראשון מוזהרים חיילי צה"ל לא לנוע רגלית ברחבי העיר רמלה, אלא אך ורק בתוך רחבי התחנה המרכזית, או בתחבורה ציבורית.

הוראת צה"ל שאוסרת על חיילים להסתובב באופן חופשי מעוררת זעם רב בקרב חיילים המתלוננים על איבוד ההרתעה. בעקבות החשיפה, פנה ח"כ בן גביר בשאילתה לשר הביטחון בני גנץ ושאל האם צה"ל אכן הורה באופן רשמי לחיילים לא להסתובב רגלית ברמלה, אם כן מה הסיבה?, האם בצה"ל יסירו לאלתר את השלט המביש?

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "צה"ל מאבד את המשילות באופן רשמי ופוגע בהרתעה ובמורל החיילים. במקום שפורעים יפחדו להסתובב ברחוב, בצה"ל מציבים שלט שמזהיר חיילים לא להסתובב באופן חופשי. אם בלב במדינת ישראל חיילים לא יכולים להסתובב חופשי, האזרחים צריכים לחשוש. בושה שיש במדינת ישראל שר בטחון שבמקום להעניק בטחון הוא פועל ההיפך".

מדובר צה״ל נמסר: "זו הנחייה ישנה מימי שומר חומות". (התמונה צולמה אתמול בכניסה לבסיס).

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. בהחלט מפחיד לראות את כל החיילים והחיילות עוברים כל בוקר ליד עשרות פועלים ששרועים על המדרכות בדרך למחנה …ה’ ישמור עליהם🙏

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים