שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "צה"ל ימשיך לתקוף – אין תאריך סיום"
שר הביטחון באשקלון
גנץ אמר: "בעזה – מגדלים נופלים, מפעלים קורסים, מנהרות מושמדות ומפקדים מסוכלים" • השר מיכאל ביטון: "הכנסנו לפה גדודים של פיקוד העורף"
שר הביטחון בני גנץ באשקלון | צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
שר הביטחון בני גנץ בהצהרה לתקשורת באשקלון |
צילום: אלעד מלכה

שר הביטחון גנץ בביקור באשקלון: "בעזה- מגדלים נופלים, מפעלים קורסים, מנהרות מושמדות ומפקדים מסוכלים. צה"ל ימשיך לתקוף ויביא לשקט מוחלט ולטווח רחוק. כרגע אין תאריך סיום. לא נקבל הטפות מוסר מאף ארגון או מוסד על זכותנו וחובתנו להגן על אזרחי ישראל."

שר הביטחון, בני גנץ, הגיע היום (רביעי) לחמ"ל העירוני באשקלון, יחד עם השר לנושאים אזרחים וחברתיים במשרד הביטחון, מיכאל ביטון. השניים קיבלו סקירה והערכת מצב ביחד עם ראש עיריית אשקלון תומר גלאם ונציגי משרד הביטחון, צה"ל ופיקוד העורף.

שר הביטחון גנץ אמר: "אני מסיים ביקור בעיר אשקלון עם ראש העיר תומר גלאם. הוא והתושבים חזקים, עושים את מלאכתם נאמנה ועומדים מאחורי צה"ל. צה"ל מבצע בשעות האחרונות שורה של תקיפות משמעותיות, פגענו בחוליות מפקדים, בתשתיות משמעותיות של החמאס ונמשיך להגן על תושבי ישראל כולם.
תקפנו מאות רבות של מטרות, מגדלים נופלים, מפעלים קורסים, מנהרות מושמדות ומפקדים מסוכלים. כל האמצעים וכל האופציות על השולחן ויש עוד המון פעילות בבנק".

גנץ הוסיף כי "יש אירועים מבצעיים במרחב הגבול וגם איתם אנחנו מתמודדים ומגנים על תושבי הדרום, גם במחיר של היפגעות כוחותינו לצערי. צה"ל ימשיך לתקוף ויביא לשקט מוחלט ולטווח רחוק. רק כשנשיג את היעד הזה נוכל לדבר על רגיעה. כרגע אין תאריך סיום. לא נקבל הטפות מוסר מאף ארגון או מוסד על זכותנו וחובתנו להגן על אזרחי ישראל".

שר הביטחון אמר: "אני מבקש לפנות לציבור הישראלי כולו ולחזור ולהדגיש הישמעו להוראות פיקוד העורף והיכנסו בעת הצורך למרחבים מוגנים אלו באמת הנחיות מצילות חיים. נמשיך לעמוד ביחד וננצח".

השר מיכאל ביטון: "הבוקר ביצענו הערכת מצב בעיר אשקלון יחד עם שר הביטחון וראש העיר תומר גלאם, שמראה מנהיגות מקומית שתורמת לחוסן קהילתי, עם היערכות נכונה שהיינו שותפים לה – גם במרכז הפעלה, גם במרכזי החוסן, עם כל הצוותים הביטחוניים, כך אפשר למזער את הפגיעה באזרחים".

"אנחנו מבקשים מאזרחי אשקלון ואזרחי המדינה להישמע להוראות: מי שנכנס לממ"ד, מי שהלך למקום הכי מוגן שיש – הציל את חייו, אנחנו רואים את זה בנתונים. מתחננים ומבקשים – שימרו על עצמכם, שימרו על הכללים".

"העיר אשקלון הופכת להיות מוקד ויעד מרכזי של ג'יהאד וחמאס, וזה יחייב את ממשלת ישראל למהלך עירוני כולל של המיגון שלה כפי שעשינו בשדרות ומקומות אחרים באופן חדשני, על כך נעבוד כמובן בטווחים רחוקים. באופן מקומי הכנסנו לפה גדודים של פיקוד העורף, מגוניות ניידות ונעשה כל מה שיידרש כדי להגן על אזרחי אשקלון".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים