שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » צה"ל ממשיך בתקיפות יעדי טרור בעזה
שומר החומות
צה"ל תקף מחסנים לייצור אמצעי לחימה בביתם של פעילים בארגון הטרור חמאס. צה"ל ממשיך לתקוף עמדות שיגור רקטות של ארגון הטרור חמאס

אחרי לילה של תקיפות נרחבות ברצועת עזה, גם הבוקר נמשכות תקיפות צה"ל נגד יעדי הטרור ברצועה. כלי טיס של צה"ל תקפו מחסן אמצעי לחימה שמוקם בביתו של פעיל בארגון הטרור חמאס, במרכז רצועת עזה. בנוסף, כלי טיס של צה"ל תקפו מחסן אמצעי לחימה ימיים של ארגון הטרור חמאס, בדרום רצועת עזה.

מטוסי קרב של צה"ל תקפו נכסים צבאיים במטה המודיעין של הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. בבניין פועלים פעילי מודיעין של ארגון הטרור חמאס שמגבשים תמונת מצב עבור הארגון. "תקיפה זו מהווה פגיעה בתשתיות מרכזיות בחמאס", נמסר.

מטוס קרב של צה"ל תקף את ביתו של מפקד גדוד כפר ג'בליה בארגון הטרור חמאס, ממנו פעלה תשתית צבאית לניהול לחימה. במהלך הבוקר, מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו מחסן אמצעי לחימה במחנה המרכז בעזה, שמוקם בביתו של פעיל בארגון הטרור חמאס.

בשעות האחרונות, מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו 11 משגרי רקטות בסג'עיה וחאן יונס וחוליית פעילי טרור בחאן יונס בעת ששיגרה רקטות לעבר שטח ישראל. בהמשך, לוחמי צה״ל וכלי טיס של צה"ל תקפו שלוש עמדות שיגור נוספות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה.

דובר צה"ל מסר הבוקר כי מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו ב-24 השעות האחרונות למעלה מ-90 מטרות של ארגוני הטרור חמאס וגא"פ ברחבי רצועת עזה.

בין מהמטרות שהותקפו, בתיהם של יושב ראש הלשכה המדינית של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, יחיא סינוואר ושל אחיו, מחמד סינוואר שאחראי על מערך האספקה וכוח האדם של הארגון שבחאן יונס. הבתים משמשים כתשתית טרור משמעותית לארגון.

בין בתי ומשרדי הבכירים שהותקפו: לשכתו של סמאח סראג', ראש התכנון והפיתוח בלשכה המדינית של הארגון, ביתו של יוסף עבד אלואהב, מפקד גדוד זיתון של החמאס בעיר עזה וביתו של אחמד עבד אל עאל ברפיח, מוביל בתחום ההברחות ומחזיק בתיק מודיעין צבאי של ארגון הטרור חמאס.

במסגרת תקיפות נוספות על ה'מטרו' של חמאס בשלב ב׳, הותקפו כשלושים יעדים, ע״י מטוסי קרב ובאמצעות כ-100 חימושים מדויקים.

בנוסף, הותקפו עשרות אתרי ייצור ואחסון אמל"ח בצברה תל אלוהא, בשיח' אומדאן ובעיר עזה, חלקם אוחסנו בביתם של פעילים במערך הימי והאווירי של ארגון הטרור חמאס, חוליות נ"ט ויחידות התקפיות של מערך הסייבר. כמו כן, במהלך היממה האחרונה הותקפו וסוכלו כ-40 משגרי רקטות שכוונו לפגיעה במדינת ישראל וכן עשרות חוליות שיגור.

ארגון הטרור חמאס ממקם במכוון את נכסיו הצבאיים בלב האוכלוסייה האזרחית. צה"ל נוקט באמצעי זהירות כדי לצמצם ככל הניתן פגיעה אפשרית באזרחים בלתי מעורבים במהלך פעילותו הצבאית. "צה״ל תוקף מטרות טרור ברחבי רצועת עזה ופועל בעוצמה ככל שיידרש", נמסר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים