שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » צה"ל ניסה לחסל את מוחמד דף פעמיים
במהלך המבצע
בצה"ל מעריכים: ככל שהמבצע מתקדם גובר הסיכוי לפגוע בצמרת חמאס. המסר של צהל ושב"כ לדרג מדיני: "יש עוד סיכוי להגיע למטרות איכות ובראשם מוחמד דף בעת הקרובה"
תגיות:
מוחמד דף וכוחות חמאס | צילום: Abed Rahim Khatib, שאטרסטוק -ויקיפדיה

בצה"ל מעריכים שככל שמבצע "שומר החומות" מתקדם, גובר הסיכוי לפגוע בצמרת חמאס – מנהיג הארגון ברצועה יחיא סינוואר, מפקד הזרוע הצבאית מוחמד דף וסגנו מרוואן עיסא – כך דווח ב'חדשות 13'. ב'חדשות 12' דווח כי המסר של צהל ושב"כ לדרג מדיני הוא כי "יש עוד סיכוי להגיע למטרות איכות ובראשם מוחמד דף בעת הקרובה".

על פי ההערכות, חמאס ספג נזק משמעותי, כאשר בין היתר הנזק שנגרם לקווי התקשורת במנהרות מכריח את בכירי הארגון להשתמש בבני אדם לצורך תקשורת, מה שמגביר את הסיכוי לחשיפתם. במערכת הביטחון מקווים שעם הזמן לפחות אחד מהם יעשה טעות שתחשוף אותו ותאפשר לפגוע בו.

ב'וואלה' דווח כי מתחילת המבצע, בצה"ל ניסו פעמיים לחסל את מנהיג הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס, מוחמד דף, ללא הצלחה. התקיפות בשמונת הימים האחרונים היו המשך לסדרת ניסיונות שנעשו לאורך 20 השנים האחרונות, מהם יצא עם פציעות קשות, אך נשאר בחיים.

דובר צה"ל תא"ל הדי זילברמן אמר בראיון ל'כאן חדשות' במענה על אפשרות של פגיעה בצמרת הבכירה של חמאס: "כולם על הכוונת ואנחנו מנסים לפגוע בהם, וכשיבשילו התנאים המבצעיים אני גם מקווה שנצליח".

דובר צה"ל הציג את נתוני חיסול המחבלים בעזה: "עד עכשיו היבט של פעילים – סדר גודל 125-130 פעילי חמאס. בין 25-30 פעילי גא״פ – נתון מאתמול בלילה. ירי ארטילרי מבצעים ברצועה לשטחים פתוחים, אנחנו מפעילים את אגד 215".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים