שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "צה"ל נערך עם בנק מטרות חדש בעזה"
גנץ בפיקוד דרום
שר הביטחון בדרום ביחד עם הרמטכ"ל: "לא נחסוך באף מאמץ כדי להביא יציבות, לחזק את הכוחות המתונים ולרתום את מדינות האזור לחיזוק הרשות הפלסטינית ולהשבת הבנים"
תגיות:
גנץ בפיקוד הדרום | צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
צילום: טל עוז / משרד הביטחון

שר הביטחון, בני גנץ, ביקר היום (שלישי) בפיקוד הדרום, ביחד עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, וקיים סדרת דיונים ובהם הערכת מצב לאחר מבצע "שומר החומות" ביחד עם ר' אמ"ן, ר' אמ"ץ היוצא, ר' אמ"ץ הנכנס, רח"ט אסטרטגית, מתפ"ש, ר' המל"ל, מפקד פיקוד הדרום, סגן ר' השב"כ נציגי המוסד ובכירים נוספים.

בסיום הדיונים אמר שר הביטחון גנץ: "אני מסיים סדרת דיונים בפיקוד הדרום בעקבות מבצע שומר החומות ועל רקע ההחלטה שלנו לעצב מדיניות חדשה לנוכח האתגרים שלפתחנו".

גנץ בפיקוד הדרום | צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

"בשומר החומות הגענו להישגים חסרי תקדים בעוצמתם, בדיוק ובהגנה על העורף. גם היום, צה"ל בהובלת הרמטכ"ל, נערך עם בנק מטרות ושיטות פעולה חדשות שיעבירו את מרכז הכובד בלחימה לתוך השטח העזתי. לצד ההישגים המבצעיים אנחנו רק בראשית הדרך, מבחינת ההישגים המדיניים הנדרשים- בפנינו אפשרות גם של שימוש בכוח צבאי וגם של מהלך לשינוי מדיני".

"לא נחסוך באף מאמץ כדי להביא יציבות, לחזק את הכוחות המתונים ולרתום את מדינות האזור לחיזוק הרשות הפלסטינית ולהשבת הבנים הביתה. על רקע האתגרים, אני אמשיך להוביל מדיניות אחראית מבחינה ביטחונית. לא אתן לשום שיקול פוליטי להיכנס לתוך העניין הזה ואפעל באחריות המדינית-ביטחונית הנדרשת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים