שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » צה"ל תקף אתר אמל"ח ומנהרת הברחה של חמאס
בתגובה לרקטה
צה"ל תקף יעדי טרור של חמאס בעזה בתגובה לירי שבוצע לעבר שטח ישראל. המטרות שהותקפו: אתר לייצור אמצעי לחימה, מנהרת הברחת אמצעי לחימה ועמדה צבאית
תגיות: ,
תקיפה בעזה, תמונת אילוסטרציה | צילום: Abed Rahim Khatib, שאטרסטוק

מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו לפני זמן קצר אתר לייצור אמצעי לחימה, מנהרת הברחת אמצעי לחימה ועמדה צבאית של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה – כך נמסר מדובר צה"ל. עוד צוין בהודעה כי התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטה משטח רצועת עזה לשטח ישראל מוקדם יותר הערב.

כזכור, אזעקת צבע אדום הופעלה בעיר שדרות, ביישוב איבים ובקיבוץ ניר עם שבמרחב עוטף עזה. מצה"ל נמסר כי רקטה אחת שוגרה מרצועת עזה ונפלה בשטח פתוח מחוץ לשדרות. עוד נמסר, כי באירוע לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

הפעם האחרונה בה שוגרה רקטה מהרצועה הייתה בחודש שעבר ביום הבחירות, אז היא התפוצצה בשטח פתוח סמוך לבאר שבע, בעת שראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בעיר. מדובר צה"ל נמסר אז כי זוהה שיגור אחד מהרצועה, ובעקבותיו הופעלה התרעה בשטח פתוח. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר כי "אתם באמת רוצים שמדינת ישראל תהיה בת ערובה של התנועה האיסלמית וממשלתה תהיה תלויה בה כדי להגיב לירי חמאס (התנועה האסלמית של עזה) מעזה?!"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים