שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » צה"ל תקף בליל שבת ברצועת עזה
בתגובה לבלונים
מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל ימשיך ויגיב בתקיפות כנגד נסיונות הטרור מרצועת עזה". תקיפת צה"ל, על רקע הפרחת בלוני תבערה ביום שישי האחרון
תגיות: ,
תקיפה בעזה | צילום: Abed Rahim Khatib, שאטרסטוק
תקיפת צה"ל בעזה |
צילום: דובר צה"ל

מטוסי קרב תקפו בליל שבת בסיס טרור ששימש את גדוד כפר ג'בליא בארגון הטרור חמאס, וכן עמדת שיגור רקטות של הארגון בסמוך לכפר. התקיפות בוצעו בתגובה להפרחת בלוני התבערה.

מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל ימשיך ויגיב בתקיפות כנגד נסיונות הטרור מרצועת עזה".

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, במסר לתושבי רצועת עזה: ״אתם באמת מוכנים לסכן את שגרת החיים שלכם בשביל בלונים? לא נמאס לכם מהמעגל הזה שלא מוביל אתכם לשום מקום? בלונים שווים לכם את צמצום מרחב הדיג? בלונים שווים לכם את הפסקת שיווק הסחורות בכרם שלום? בלונים שווים לכם הפסקת תנועת סוחרים במעבר ארז? בלונים שווים לכם מניעת פרויקטים אזרחיים? שמירה על הביטחון והשקט באזור תסייע לשיפור הכלכלה״.

כזכור, במהלך סוף השבוע האחרון הוצתו מספר שריפות בישובי עוטף עזה, ונגרמו נזקים לשדות של הישובים. צה"ל הודיע כי הוא יבדוק את סיבת ההצתות, ובאם יתברר כי הם נוצרו כתוצאה משיגור בלונים – הוא יתקוף בחזרה. כאמור בליל שבת צה"ל תקף.

התקיפה בעזה | צילום: דובר צה"ל
התקיפה בעזה | צילום: דובר צה"ל
הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. החבר'ה ברצועת עזה אוהבים את צה"ל ומזמינים עוד ועוד פעולות עונשין. זה הפך מקור לבידור ושמחה עבורם וצריך להמשיך לספק להם את שהם מבקשים: הפגזות, טילים, סגר וטבעת חנק מתהדקת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים