שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » צה"ל תקף למעלה מ-600 מטרות בעזה
שומר החומות
גורם בישראל: "חמאס מבין שצה"ל שובר את הכלים והם מתחילים לאבד מהכוח שלהם. אנחנו לא סתם רואים שיש באוויר שמועות על בקשות מהרצועה להפסקת אש"
| צילום: כלי תקשורת זרים ופלסטינים

צה"ל תקף למעלה מ-600 מטרות בעזה ביומיים האחרונים. בצה"ל מגדירים זאת כ"כמות התקיפות שלנו חסרת תקדים". התקיפות הן תוכנית מגירה עליהן עבדו בצה"ל זמן רב.

במבצע ייעודי חיסלו את "פורום מטכ"ל של החמאס". "הדבר הזה הוא משתק, חמאס של היום קיבל סטירה מצלצלת", אמר גורם בצה"ל. לדבריו, "חיסלנו את מספרי 2 ו-3 במודיעין החמאס, חיסלנו את ראש המערך הרקטי, ביומיים חיסלנו עשרות פעילים".

על הפגיעה בבניינים רבי הקומות אמר הגורם כי "אנחנו מורידים מגדלים של 10 קומות ויותר ומחרבים אותם. זה מחסל תשתיות טרור וחמ"לים. השמדנו 4 מגדלים ביומיים, יש לזה אפקט תודעתי עצום וזה מטריד את חמאס שמאבד את הנכסים שלו". צה"ל תקף גם בורות של טילים מתחת לאדמה, שהושמדו בעזרת עבודה מודיעינית מקדימה.

גורם בישראל אמר כי "חמאס מבין שצה"ל שובר את הכלים והם מתחילים לאבד מהכוח שלהם. אנחנו ממשיכים להגביר את התקיפות. אנחנו לא סתם רואים שיש באוויר שמועות על בקשות מהרצועה להפסקת אש, הם בתקופה קשה. אנחנו רוצים שהם יבינו את הטעות בשיקול הדעת שלו. נסראללה אמר ב-2006 שאם היה יודע שזו תהיה התגובה של ישראל לא היה עושה את זה. סינוואר ודף יגידו אותו דבר ב-2021".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. אמן כן יהי רצון , שתשלימו סוף סוף פעם אחת את המשימה כמו שצריך ולא תכנעו ללחץ הבינלאומי על חשבון אזרחינו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים