שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » צה"ל תקף 130 יעדים – בית של מפקד חמאס
שומר החומות
במסגרת התקיפות ביממה האחרונה צה״ל תקף את מבנה המודיעין הצבאי של הארגון וכן סיכל כ-15 פעילים של הארגון. בנוסף הותקפו שתי מנהרות טרור סמוכות גדר
תיעוד מתקיפות צה"ל הלילה |
צילום: דובר צה"ל

דובר צה״ל מוסר כי במהלך הלילה צה״ל תקף במספר גלי תקיפה למעלה מ-130 יעדי טרור והתעצמות של ארגוני הטרור ברצועת עזה. בגל התקיפה הראשון והשני, מטוסי קרב, מסוקי קרב וכלי טיס של צה״ל תקפו אתרים לייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס.

בגל התקיפות השלישי הותקפו מטרות של ארגון חמאס ושל ארגון הטרור גא״פ, שביניהן: אתרים לייצור אמצעי לחימה ומתחמים צבאיים של ארגוני הטרור חמאס וגא״פ, באחד מהם ממוקם ביתו של מפקד גדוד בארגון הטרור חמאס.

כמו כן, במסגרת התקיפות ביממה האחרונה צה״ל תקף את מבנה המודיעין הצבאי של הארגון וכן סיכל כ-15 פעילים של הארגון. בנוסף, טנקים וכלי טיס של צה״ל תקפו יעדי טרור נוספים, בתוכם: שתי מנהרות טרור התקפיות סמוכות גדר.

מדובר צה"ל נמסר כי "ארגון הטרור חמאס ממקם במכוון את נכסיו הצבאיים בלב האוכלוסייה האזרחית ברצועת עזה. צה״ל נוקט באמצעי זהירות כדי לצמצם ככל הניתן פגיעה אפשרית באזרחים במהלך פעילותו הצבאית. ארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה, ויישא בהשלכות לפעולת כנגד מדינת ואזרחי ישראל. צה״ל תגבר את כוחותיו בפיקוד הדרום, ערוך למגוון תרחישים וימשיך לפעול בעוצמה כנגד חמאס ויתר הארגונים".

דובר צה״ל, תא״ל הדי זילברמן, אמר בשיחה לכתבים כי "התחלנו במבצע 'שומרי החומות', גלי התקיפות על פי תכניות שהוכנו בפד״ם בשנים האחרונות. תוקפים במספר גלים עצימים, תקפנו 130 יעדים יעדי טרור ברצועת עזה, 15 פעילים הרוגים. פעולה שלא עוצרת לשנייה, מבצעים תקיפות כבדות מהאוויר וציד מהאוויר עם כטב"מ".

"אנחנו נתפוס כל מי שמפנה נשק או מאיים בטרור כלפינו, כולל ארגונים סוררים כאשר הכתובת היא חמאס. היום יהיה עצים ויהווה המשך ישיר של התקיפות שבוצעו הלילה. הפלסטינים משתמשים בנפגעים הרבים מהקרטות שנופלות ברצועה כדי לחזק נרטיב שישראל פוגעת בילדים. מנסים למזער פגיעה בבלתי מעורבים, אנחנו תוקפים את הפעילים שנמצאים בתוך שטחים אורבניים. נערכים להסלמה רחבה".

דיווחים פלסטיניים טענו כי צה"ל המשיך לתקוף הבוקר יעדי חמאס בעזה, כולל בניין בו התגורר בכיר חמאס. עוד נאמר כי כתוצאה מהתקיפה כמה בני אדם נהרגו ונפצעו. סך הכל נהרגו 22 בני אדם ברצועה, בהם תשעה ילדים. עוד דווח כי במחנה הפליטים שאטי גורמי ההצלה שלפו הרוגים מתחת להריסות, ומספר המתים ברצועה עשוי לעלות בהתאם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים