שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » צווי הריסה לבתים בגבעות כוכב השחר
נהפך לשגרה
פקחי המנהל האזרחי ושוטרי מג"ב פשטו הבוקר על גבעת 'אעירה שחר' הסמוכה לישוב כוכב השחר בבנימין, והטילו צו הריסה על ביתה של משפחת אלישביץ
טרקטור באתר בניה | צילום: By Maksim Safaniuk, שאטרסטוק

ברקע הדיווחים על כוונת מערכת הביטחון לבצע הרס בגבעות כוכב השחר בתקופה הקרובה, פשטו הבוקר פקחי המנהל האזרחי כשהם מלווים בשוטרי מג"ב על גבעת 'אעירה שחר' הסמוכה לישוב, והטילו צו הריסה על ביתה של משפחת אלישביץ שמתגוררת במקום עם ששת ילדיה.

בנוסף, הטילו פקחי המנהל צו על מבנה נוסף בגבעת מעוז אסתר. לפני כשבועיים הטילו פקחי המנהל האזרחי צו הריסה על בית נוסף בגבעת אעירה שחר, זאת בנוסף לצווי אכיפה אחרים שהוטלו על יותר משמונה בתים בגבעות הסמוכות לישוב בתקופה האחרונה.

הטלת צווי ההריסה, מצטרפת לשורה של צווים מנהליים שהוצאו כנגד נערים שהתגוררו בגבעות בנימין – אחד מהם כנגד דוד רבינוביץ' שהתגורר בגבעת אעירה שחר. "צו ההרחקה שהוצא כנגדי הוא עוד נסיון נואש של ממשלת ישראל למגר את ההתיישבות בגבעות בכל צורה ובכל דרך", אמר אז רבינוביץ'.

בגבעת אעירה שחר מתחו הבוקר ביקורת חריפה על הטלת צו ההריסה הבוקר ועל כוונת מערכת הביטחון לבצע הרס בגבעות: "ההרס שמתוכנן על ידי הממשלה ומערכת הביטחון כנגד הגבעות הינו פשע כפול ומכופל. האבסורד שמדינת ישראל נלחמת באזרחיה החלוצים שמיישבים בגופם את אדמות העם היהודי הוא פשע חמור, אך הדבר חמור שבעתיים כשהדבר קורה שעה שאל מול ההשתלטות הערבית המדינה מעלימה עין בכוונה תחילה".

"ממשלת ישראל בחרה ליישר קו עם הרש"פ, וכעת עובדת בשליחותה ל"ניקוי השטח" מנקודות ההתיישבות החדשות לטובת הקמת מדינה פלסטינית בשטחי יהודה ושומרון", הוסיפו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים