שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » צומת עזריאלי בתל אביב נחסמה לתנועה
מחאה המתמחים
ההפגנה מתקיימת במסגרת שביתה בת יום אחד שעורכים היום הסטודנטים לרפואה ברחבי הארץ, כהזדהות עם מחאת הרופאים המתמחים נגד המתווה שהציע משרד הבריאות
סטאז'ר נעצר במהלך ההפגנה | צילום: באדיבות המצלם

כ-400 סטודנטים לרפואה וכמה מתמחים מפגינים כעת (א') ברחבת הסינמטק בתל אביב, זאת במחאה על ההחלטה להמשיך את העסקת מרבית המתמחים בשעות תורנויות ארוכות. המפגינים חסמו לזמן קצר את צומת עזריאלי ואת הרחובות קפלן ואבן גבירול לכיוון צפון.

ההפגנה מתקיימת במסגרת שביתה בת יום אחד שעורכים היום הסטודנטים לרפואה ברחבי הארץ, כהזדהות עם מחאת הרופאים המתמחים נגד המתווה שהציע משרד הבריאות, לפיו התורנויות יקוצרו מ-26 שעות ל-18 רק בעשרה בתי חולים בפריפריה".

כזכור, שר הבריאות ניצן הורוביץ נפגש בשבוע שעבר עם נציגי המתמחים, אשר מחו על מתווה התורנויות בבתי החולים. הורוביץ הגיע במפתיע לפגישה שערכו נציגי המחאה עם מנכ"ל משרדו הבריאות, הפרופסור נחמן אש. מנציגי המחאה נמסר כי בתום הפגישה לא הושגה התקדמות.

ד"ר ריי ביטון מסרה בתום הפגישה: "התקיימה שיחה פתוחה עם השר וצוותו במטרה לשמוע ולהשמיע, אך מו"מ לא היה כאן ולכן אין בשורה. אנחנו ממשיכים, בצער, עם מהלך ההתפטרות. אנחנו מאוד מקווים שיהיה מו"מ אמיתי. הזמנו את השר לנהל איתנו שיחה פרקטית כדי להציע צעדים שיוכלו להביא לפתרון המשבר הקשה הזה. בצער רב נמשיך בתוכניתנו ונגיש השבוע את מכתבי ההתפטרות האישיים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים