שיתוף
תגובות
לאישה » אופנה וסטייל » ציורי השמלה של מלניה טראמפ עוררו סערה
אופנה
מה קורה כשאת הגברת הראשונה של ארצות הברית והאזרחים לא אהבו מה שלבשת? • מלניה טראמפ לבשה שמלה שיש מאחוריה מסר אך העם בחר לצחוק עליה בכל דרך אפשרית
איור על בד | צילום אילוסטרציה: julia_blnk, שאטרסטוק

הגברת הראשונה של ארה"ב, מלניה טראמפ, הצליחה שוב לעורר סקנדל סביב אאוטפיט שלבשה לאירוע יום העצמאות האמריקאי, שעבורם נחשב ליום בעל חשיבות גבוהה כל שנה ובעיקר בתקופה כזו כשנגיף הקורונה משתולל וישנן מהומות כנגד גזענות ברחבי ארה"ב. ביום כה טעון, ניסתה מלניה טראמפ להציג מראה חגיגי ולבשה שמלה לבנה מבית האופנה הנחשב אלכסנדר מקווין. היא לא חלמה שתגרור מהומה כה גדולה.

בעוד היא משתתפת בחגיגות, סערה הרשת על ידי אזרחים אמריקנים שגיחכו על השמלה שהיתה מאוירת בציורים לא ברורים ושאלו בצחוק אם בעלה הנשיא צייר לה על השמלה. בהמשך הופצו שמועות כאילו נפגעות תקיפה ציירו לה על השמלה.

מי שסיפר את סיפור השמלה הוא מגזין האופנה Paper. מדובר באיורים של ילדה רוקדת, שאיירו סטודנטים לאופנה בהובלת המאיירת ג'ולי ורהובן. המנהלת האמנותית, שרה ברטון, גייסה את צוות הקריאייטיב והם רקמו את האיורים של הסטודנטים על השמלה. "אני אוהבת את הרעיון של אנשים שהיה להם זמן ליצור דברים ביחד, הזמן להיפגש ולשוחח יחד, זה הזמן להתחבר מחדש לעולם", אמרה מלניה בראיון למגזין.

ואני לומדת מהסיפור הזה, שיש כאן אישה שמוכנה ללכת עם שמלה שהיא אוהבת, גם אם כל העולם יוצא נגדה וצוחק עליה, ומעבירה מסר של אחדות בכל מחיר. לפני שצוחקים על מראה של בן אדם, כדאי להתמקד במראה שלנו. אזרחי ארצות הברית, עם כל הכבוד לכם – לא תזיק לכם מעט צניעות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים