שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » צינור ההנשמה נתלש – חולה קורונה בן 47 נפטר
מחדל קטלני
חולה קורונה בן 47 שמצבו הידרדר נפטר היום. בתחקיר ראשוני התברר כי צינור ההנשמה נותק, ורק כעבור דקות הבחין בכך הצוות. בביה"ח החליטו על צמצום פעילות
מכונת הנשמה | צילום: New Africa, שאטרסטוק

חולה קורונה בן 47 נפטר היום בבית החולים איכילוב שבתל אביב לאחר שמכונת ההנשמה אליה היה מחובר התנתקה. הגבר סבל ממחלות רקע רבות, ואושפז במחלקת טיפול נמרץ קורונה במצב קשה. מצבו הדרדר במהלך בשעות הצהריים למצב של החייאה ראשונית וחרף מאמצי הרופאים הוא מת כעבור כמה שעות.

התקלה החמורה אירעה כאשר מכונת ההנשמה שאליה היה מחובר החולה הפסיקה לפעול. כאשר דבר כזה קורה, יש התרעות קוליות, צפצופים ואזעקות שנשמעות בכל המחלקה. עם זאת, מסיבה שטרם התבררה, במשך דקות ארוכות הצוות הרפואי לא הגיע למטופל ולמרבה הצער הוא נפטר.

מבית החולים נמסר כי "מדובר במחלקה מצטיינת שמטפלת בחולי קורונה במצב קריטי. הנהלת בית החולים מגבה את עבודת הצוות המסור שעובדים ימים ולילות למען טיפול בחולי הקורונה הקשים ביותר".

"בתחקיר ראשוני שקיימה במהלך השבת הנהלת בית החולים עלה שצינור ההנשמה נתלש ממקומו אולם נוכח ריבוי התראות בו זמניות בטיפול הנמרץ הצוות שהיה עסוק במענה להתראות חירום בחולים אחרים הצליח להתפנות ולזהות זאת רק לאחר מספר דקות".

"אנו חווים עומס כבד שמאתגר את הצוות. נוכח העומס הכבד והעלייה בתחלואה, הנהלת בית החולים החליטה על הפחתת מיטות וצמצום מידתי של הפעילות לטובת תגבור נוסף של צוותים למען טיפול בחולי הקורונה", לשון הודעת איכילוב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים