שיתוף
תגובות
חדשות » צעדת הדגלים בירושלים החלה- המשטרה בכוננות נרחבת
מרימים דגל
יוזמי הצעדה: "היה ניסיון אמיתי להתפשר ולא להעמיס על המשטרה עם עוד עבודה מלבד העבודה השגרתית, אלא שהמשטרה דחתה כל הצעה. המשטרה נפלה לבור פוליטי"
מצעד הדגלים | צילום: תנועת "אם תרצו"

כ-300 בני אדם משתתפים הערב (רביעי) במצעד דגלים בירושלים. המארגנים החליטו לעבור עם דגלי ישראל ברובע המוסלמי בעיר העתיקה ובמקומות נוספים, אף שהמגעים עם המשטרה בעניין מסלול המצעד התפוצצו. ח"כ איתמר בן גביר, שעל הרחקתו משער שכם החליט ראש הממשלה נפתלי בנט, הגיע למצעד ואמר כי בכוונתו להגיע לשער שכם, אולם בכירים במשטרה אמרו כי הוא ייחסם לפני הגעתו אל השער

המגעים סביב קיום המצעד באישור משטרתי, כך אמרו המארגנים מוקדם יותר, התפוצצו – ועל כן הם החליטו לעבור בשער שכם ובמקומות נוספים בעיר העתיקה. "היה ניסיון אמיתי להתפשר ולא להעמיס על המשטרה עם עוד עבודה מלבד העבודה השגרתית, אלא שזו דחתה כל הצעה", מסרו יוזמי הצעדה. הם האשימו את המשטרה בנפילה ל"בור פוליטי שהשר לביטחון הפנים וראש הממשלה טמנו". לדבריהם, "אנחנו לא יכולים לוותר על צעידת דגלים בעיר הבירה בגלל איומים וסחטנות של מנסור עבאס והתנועה האיסלאמית".


החלטתו של ראש הממשלה בנט על הרחקתו של בן גביר משער שכם התקבלה מחשש להידרדרות ביטחונית. "אין לי כוונה לאפשר לפוליטיקה קטנה לסכן חיי אדם", אמר בנט. "לא אתן לפרובוקציה פוליטית של בן גביר לסכן את חיילי צה"ל ואת שוטרי משטרת ישראל, ולהכביד על משימתם הכבדה ממילא. שוטרינו וחיילינו ימשיכו להתמקד בשמירה על ביטחון אזרחי ישראל, בירושלים ובכל רחבי הארץ, וימשיכו להילחם בנחישות בטרור הפלסטיני. מצעד הדגלים השנתי יתקיים במועדו הקבוע – יום ירושלים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים