שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » צעיר חרדי נזרק מאוטובוס בשכונה החרדית
חלשים ביד גיבורים
צעיר חרדי נצפה אמש כשהוא נהדף מאוטובוס למדרכה על ידי נהג של חברת 'אפיקים' ברובע ג' באשדוד • אפיקים בתגובה ל'בחזית': הנוסע לא עטה מסכה
אוטובוס של חברת אפיקים | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

צעיר חרדי נצפה אמש על ידי עדי ראיה כשהוא נזרק על ידי נהג של חברת 'אפיקים' עת עלה לאוטובוס עירוני ברחוב הפלמ"ח ברובע ג' באשדוד.

בשיחה עם 'בחזית', משחזר עד ראייה: "בשעה 18:00 שמעתי דרך החלון בבית איך הנהג צועק: 'אתה לא תדביק אותי – אתה לא עולה לאוטובוס'. ניגשתי מיד לבדוק מה מתרחש שם. ראיתי צעיר חרדי עומד בקדמת אוטובוס, קו 24, ליד מושב הנהג, ופתאום נהדף בעוצמה מהאוטובוס לעבר המדרכה כשכובעו עף באוויר".

לדברי עד הראיה, הוא הספיק לצלם רק חלק מהאירוע המטריד. "הייתה לי סוללה חלשה ולא הצלחתי לתעד את תחילת האירוע, אך הספקתי לצלם איך הוא נעמד על רגליו בעזרת עובר אורח".

בשיחה עם 'בחזית', הוא טוען כי הבחור עטה מסכה על פניו ולכן לא ברור מדוע הוא נזרק מהאוטובוס על רקע צעקות "אתה לא תדביק אותי".

'בחזית' פנה אמש לחברת אפיקים לבירור המקרה. החברה חקרה את המקרה וכעת איתרו את הנהג ומציגים את גרסתו לאירוע: "עם הגיעו לתחנה, הנהג נאלץ לעקוף אוטובוס שחנה בתחנה. נוסע שחשב שהנהג בורח מבלי לעצור בתחנה, התפרץ לאמצע הכביש באופן שסיכן את חייו. הנהג בלם ואף העלה את הנוסעים ששהו בתחנה והמתינו. הנוסע המדובר עלה לאוטובוס כשהוא אינו עוטה מסכה ולכן סירב להעלותו לאוטובוס".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים