שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » צפו בפלסטינים עוקרים עצי זית בבעלות יהודית
אלימות המתנחלים?
ראש מועצת הר חברון יוחאי דמרי: ״בעוד שרים בממשלה מדברים עם תת מזכירת המדינה של ארצות הברית, לנו יש פה עסק עם תתי אדם"
פורעים ערבים הורסים כרם בבעלות יהודית | צילום: צילום מסך
צפו בפלסטינים עוקרים עצי זית באדמות מדינת ישראל |
צילום: דוברות הר חברון

יממה לאחר ביקורו של השר בר-לב באזור אביגיל ולאחר דבריו בטוויטר בגנאי המתיישבים היהודים כאשר כתב על תופעת "אלימות המתנחלים", היום בשעות הבוקר הגיעו פורעים ערבים לאביגיל והרסו כרם בבעלות יהודית לעיני המצלמות.

יו"ר סיעת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' על עקירת הזיתים באביגיל: "ההסתה של בר לב עובדת. לפני כשעה עקרו ערבים כרם שנטעו תושבי אביגיל לפני השמיטה. בר לב היה שם אתמול עם מפכ"ל המשטרה כדי לתת רוח גבית לטרור ולמאבק של הערבים במתיישבים תוך אימוץ הנרטיב השקרי על אלימות המתנחלים. והערבים הבינו את המסר. לא נשכח לבנט ושקד שהפכו אותו לשר שנלחם במתיישבים".

ח״כ אופיר סופר בקריאה לשר בר לב להתפטר: "הידיים ידי הפורעים הערבים, הגיבוי מגיע מהשר לביטחון פנים שטוב שיפנה את מקומו".

ראש מועצת הר חברון יוחאי דמרי: ״בעוד שרים בממשלה מדברים עם תת מזכירת המדינה של ארצות הברית, לנו יש פה עסק עם תתי אדם. את הווידאו הזה של עקירת עצי זית ששתלו אותם ״מתנחלים״ כדאי להביא לידיעת תת מזכירת המדינה נולנד. כדי שהעולם יבין מי כאן האלים באמת".

במועצת יש״ע מגיבים על עקירת עצי הזית באביגיל: "השר בר לב קיבל היום שיעור ראשון בערבית – כשנותנים גיבוי לשקרים אנטישמיים, הערבים מקבלים ביטחון ויוצאים לשטח לפגוע. הערבים שהגיעו במיוחד, באור יום, ועקרו לנגד עיניהם של התושבים היהודים את עצי הזית שלהם העבירו מסר חד וברור לשר בר לב- אם לא תפסיק לתת גיבוי לקמפיינים אנטישמיים, האלימות הערבית תגבור והטרור לא יהסס להרים את ראשו. אנחנו קוראים לשר לביטחון פנים להתעורר ולפעול נגד הטרור. תושבי יהודה ושומרון הם האזרחים שלך, אל תפקיר את ביטחוננו".

יו"ר תנועת אם תרצו מתן פלג: "אלימות הפלסטינים נמשכת. כפי שראינו אתמול, בזמן שמייסד שלום עכשיו ושר השיסוי במתנחלים עסוק בלהסית נגדם, הפלסטינים בשטח מצפצפים עליו ומשתלטים על השטח".

"הבוקר הם הפנימו את מסריו של שר השיסוי ועקרו כרם שנטעו תושבי אביגיל. ממשלת ישראל הפכה לממשלת הסתה ועידוד פעילות עוינת נגד המתנחלים. בנט ושקד השתמשו במתנחלים כדי להיבחר ועכשיו בחסות קולותיהם פועלים נגדם באמצעות שר השיסוי. עם ישראל לא יסלח להם".

פורום ההתיישבות הצעירה בתגובה: "השר לביטחון פנים החליט להתיר את דמינו ובטחון ילדינו. האירוע החמור היום של עקירת הכרם יממה לאחר ביקורו כאן ולא בשל הטרור המופנה כלפינו לצד הקמת היחידה לטיפול ביהודים, הוא אור ירוק לפלסטינים להגביר את הפעילות הלאומנית והטרוריסטית כנגד ציבור שלם".

"לא הסדרה. לא ביטחון. אלא התרת דם. זה מה שתושבי ההתיישבות הצעירה מקבלים ממי שהסתכלו לנו בעינים והבטיחו לנו שידאגו לנו. הדם היהודי שישפך כאן בשל הרוח הגבית שבר לב נותן לטרור יהיה גם על ידיהם של חברי הממשלה מימין שלא מסוגלים לפעול למען מי ששלחו אותם לכנסת. בושה".

"אנו קוראים לראש הממשלה ושר הביטחון לקרוא את השר בר לב לסדר ולהוכיח במעשים כי אנו המתיישבים אינם האוייבים ולהסדיר אותנו כפי שהבטחתם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים