שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » צפו: כך פורקה 'סוכת המריבה' במאה שערים
תיעוד דרמטי
במשטרה פירטו בהודעתם את השתלשלות האירועים "כבר עם הגעת הכוחות, יודו מספר אבנים, בקבוקים ושקיות אשפה לעברם, זאת לצד גידופים מצד ההמון שהתקהל באזור"
תגיות:
פירוק סוכת המריבה | צילום: דוברות המשטרה

עיריית ירושלים פירקה הלילה את "הסוכה המסוכנת" במאה שערים. המשטרה שאבטחה את פירוק הסוכה מסרה: "בתום אישור תוכניות שנערך בסוף השבוע, מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן הגיע למקום, פיקח ועמד מקרוב אחר פעילות המשטרה שאיבטחו את גורמי עיריית ירושלים ושמרו על הסדר הציבורי בעת פירוק הסוכה".

"עת הגעת הכוחות למקום לפנות בוקר, הם נתקלו בחסימת צירי גישה באמצעות פחים שהובערו ועשרות מתגודדים בסוכה ובצירים המובילים לרחוב בה הוקמה תוך שניסו לעכב את ביצוע האכיפה. בתוך דקות בודדות, השוטרים פינו מהמקום את המתגודדים והמכשולים במקצועיות, וגורמי העירייה פעלו לפירוק הסוכה בשעות האחרונות", נכתב בהודעת המשטרה.

במשטרה פירטו בהודעתם את השתלשלות האירועים "כבר עם הגעת הכוחות, יודו מספר אבנים, בקבוקים ושקיות אשפה לעברם, זאת לצד גידופים מצד ההמון שהתקהל באזור, וכך גם בעת עזיבת הכוחות.

כאמור, הסוכה נבנתה על פיגומים בגובה רב והיוותה סיכון ממשי לנפש ולרכוש, תוך פגיעה בציבור משתמשי הדרך וסיכון הציבור המגיע למרכז הרפואי שנמצא במקום שאף הגיש תלונה לעירייה בנושא. בימים האחרונים התקיים שיח והידברות על ידי גורמי המשטרה והרשות המקומית אל מול בעליה של הסוכה שהוקמה בשכונת מאה שערים בירושלים, זאת במטרה להוביל לפירוקה ללא צורך בפעילות אכיפה.

לנוכח העובדה שהסוכה לא פורקה ע״י מחזיק המקום, בהתאם לחוק ולנוכח פסיקת בימ״ש, המשטרה אבטחה את אנשי עיריית ירושלים בפירוק הסוכה תוך שמירה על הסדר הציבורי".

1 פירוק סוכת המריבה
צילום: דוברות המשטרה
2 פירוק סוכת המריבה
צילום: דוברות המשטרה
3 פירוק סוכת המריבה
צילום: דוברות המשטרה
4 פירוק סוכת המריבה
צילום: דוברות המשטרה
הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים