שיתוף
תגובות
חדשות » צרור תגובות במערכת הפוליטית לפיגוע הקשה
הפוליטיקאים מגיבים
גינויים מכל עבר במערכת הפוליטית בעקבות הפיגוע הקשה הערב בתל אביב בו נרצחו 2 ונפצעו אנוש עוד 4
תגיות:
זירת הפיגוע | צילום: דוברות מד"א

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳: ״ליבנו עם כוחות הביטחון וההצלה ברגעים האלה בתפילה שיצליחו במשימותיהם. ‏תפילות לרפואת הפצועים ולסיום מהיר של האירוע".

יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר בתגובה לפיגוע: "בזמן שרה"מ בנט מתעסק מבוקר עד ערב במפלגה המתפוררת שלו והכרזות על שיקלי, מדינת ישראל מדממת, דם יהודי הפך להיות הפקר. במקום לדאוג לביטחון לאזרחי ישראל הוא מתעסק בפוליטיקה קטנה ולא מסוגל לעצור את הפיגוע הבא, ממשלה הדמים חייבת ללכת הביתה!"

ארגון "עד כאן" בתגובה לפיגוע בתל אביב: "כפי שהתרענו כבר בחודש מרץ, אנו בפיתחה של אינתיפאדה שלישית בהובלת ערביי ישראל, הגיע הזמן לצאת במבצע חומת מגן צבאי- משטרתי מהיר לפירוק המליציות החמושות של ערביי ישראל מנשקם ולשלול  את האזרחות למשפחות  המחבלים . ממשלת בנט -בר לב חייבת להתעורר"

ח"כ יולי אדלשטיין בתגובה לפיגוע בלב תל אביב: מחזק את ידי כוחות ההצלה והביטחון הנפלאים שלנו ומתפלל לשלום הנפגעים בפיגוע בלב ת"א. אני מצפה להוראות ברורות מהדרג המדיני כדי להכריע את גל הטרור, שאינו מבחין בין דעות וצדדים פוליטיים. כולנו חייבים להתגייס למלחמה נחושה בקמים להורגנו.

ח"כ מרב בן ארי: ‏מחזקת את כוחות הבטחון שנמצאים בשטח ופועלים ללא הרף. מסביב לבית שלי מלא שוטרים עם נשקים שלופים, לוחמי מג"ב, אמבולנסים, כוחות משטרה, מסוקים ועוד. איחולי החלמה לפצועים. ערב קשה מאוד.

ח"כ עופר כסיף: פגיעה באזרחים חפים מפשע איננה מאבק בעוול אלא עוול בעצמה. תנחומיי למשפחות הנרצחים ואיחולי רפואה שלמה ומלאה לפצועים.השר מתן כהנא: הטרור הרצחני מכה בנו שוב. בשעה זו כולנו עם כוחות הביטחון וההצלה שנמצאים בשטח ופועלים ללא הרף עד חיסולם הסופי של המחבלים הארורים".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי, הליכוד: "עוד ערב נוראי של טרור ברחובותינו. אוסלו ג כבר כאן. הישמרו לנפשותיכם, שימרו על יקיריכם, והקשיבו להנחיות כוחות הבטחון. אני מחזק אותם. ליבי עם משפחות הנרצחים הי"ד, ומאחל החלמה מהירה לפצועים בעז"ה".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. הבנאדם אפילו לא יודע לדבר תגידו זה ראש ממשלה?איפה החיזוק וניחום הבלים אפילו איזה דיבור קטן לחיזוק האזרחים אין הייתי נותנת לו להיות מוצג בחנות למחזור הייתי נותנת לו.
    אם היו מספרים שבחו"ל נרצחים אנשים ונהרגים בקצב קטלני לא במלחמה היה לי קשה להאמין
    אבל בישראל שלנו ככ אחד אחרי השני ומה עוד לא עושים כלום רבים על המקום שלהם בממשלה.
    הרי אנכנו יהודים גאים אז יאלה בוא ונראה את זה!!! שמישהוא יעשה משהוא מועיל
    ושהמשיח יבוא כבררררררר!

  2. אימלהההההההההההה מזעזעעע ונורא!!!!
    אי אפשר לראות כזה דבר לא הגיוניי אני יגיד לכם תאמת איי אפשר לראות ולקרוא ולשמוע זה הפך לנורא והיום אוייייייייי אבאאא תרחם לראות את זה זה כל כך מזעזע😱😭😢😭😱😭😭😭😭😭😨😨😨😨😨

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים