שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "צריך ועדת חקירה ממלכתית לרכש הצוללות"
לפיד הודיע
שר החוץ נפגש עם יו״ר התנועה לאיכות השלטון ובכירים לשעבר במערכת הביטחון בכדי לדון ב"צורך החיוני להקים ועדת חקירה ממלכתית לענייני רכש הצוללות וכלי השיט"
יאיר לפיד | צילום: רענן כהן

שר החוץ יאיר לפיד נפגש הערב (חמישי) עם יו״ר התנועה לאיכות השלטון ובכירים לשעבר במערכת הביטחון. בפגישה דנו הבכירים יחד עם לפיד ב"צורך החיוני להקים ועדת חקירה ממלכתית לענייני רכש הצוללות וכלי השיט". הפגישה נערכה בביתו של לפיד והוגדרה כ"מעמיקה" שערכה יותר משעה.

בפגישה השתתפו יו״ר התנועה לאיכות השלטון עו״ד אליעד שרגא, יחד עם הרמטכ״ל לשעבר דן חלוץ, ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו, אלוף (מיל׳) אילן בירן, מנכ״ל משרד הבטחון לשעבר אלוף (מיל׳) עמוס ירון וראש האגף המדיני-בטחוני לשעבר במשרד הביטחון, אלוף (מיל׳) עמוס גלעד.

שר החוץ יאיר לפיד: ״פרשת הצוללות, היא פרשת השחיתות הבטחונית החמורה בתולדות המדינה. ועדת חקירה ממלכתית היא חשובה למען בטחון המדינה, למען הבנת תהליכי הרכש ושיתופי פעולה בין תעשיות בטחוניות למדינת ישראל"

יו״ר התנועה לאיכות השלטון, עו״ד אליעד שרגא אמר בצאתו מהפגישה: ״הייתה פגישה מצוינת. קיבלנו מלפיד הרבה תמיכה ואנו מקווים שיחד איתו נצליח לשכנע את שאר השרים בממשלת ישראל להקים ועדת חקירה בפרשה הביטחונית הכי חמורה שנחשפה אי פעם במדינת ישראל. יש רוח טובה ורצון לשתף פעולה. אני מקווה שהעם היושב בציון יידע את האמת בסופו של יום״.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים