שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "צר האוצר מתיר את דמם של החרדים"
אייכלר במליאה
אייכלר סיפר לחברי הכנסת: "היום הוכה באכזריות יהודי חרדי בבני ברק על ידי שוטר אכזר ומוסת בגלל שלא חבש מסיכה. ומי אשם בזה? אלו שאומרים "החרדים שונאים אותנו"
ח"כ ישראל אייכלר | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

ח"כ אייכלר התייחס בנאומו במליאת הכנסת להסתה של ליברמן שהאשים את החרדים ביוקר המחיה: "היום איווט ליברמן האשים את שופטי פאינה קירשנבוים במניעים פוליטיים פסולים ולא ענייניים", סיפר ח"כ אייכלר, והוסיף כי "אם מישהו אחר, בטח שר אוצר בממשלה אחרת, היה מתערב בהליך משפטי ומאשים את שופטי בית המשפט, הוא לא היה מסיים את היום בלי התפטרות".

"אבל כדי להצדיק את התקפותיו נגד בית המשפט הוא מצא את הקורבן הקבוע: היהודים החרדיים. "הכה בחרדים והצל את רוסיה הצארית". איווט ניסה למרר את חיי החרדים על ידי התייקרות המחירים של החד פעמי והשתייה המתוקה. אבל הוא הוציא את השד של ההתייקרות מהבקבוק, ונהייתה התייקרות בכל ענפי המשק".

"מי שקרא לזרוק את החרדים במריצות למזבלה, מצא שוב מטרה לחץ. הוא ממשיך להתיר את דמם של החרדים ומסית את הציבור לפרוע פרעות בישראל".

ח"כ אייכלר סיפר לחברי הכנסת: "היום הוכה באכזריות יהודי חרדי בבני ברק על ידי שוטר אכזר ומוסת בגלל שלא חבש מסיכה. ומי אשם בזה? אלו שאומרים "החרדים שונאים אותנו" ואלו כמו ליברמן שמאשימים את החרדים ביוקר המחיה. המכות הרצחניות של המשטרה נגד יהודים חרדים, כפי שקרה היום בבני ברק וכפי שקורה בכל מפגש אלים בין המשטרה לחרדים, זו תוצאה ישירה של ההסתה של ליברמן וחבריו. שומר ישראל שמור שארית ישראל, מידי האויבים מבחוץ ומידי האויבים מבית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים