שיתוף
תגובות
כלכלה » תיירות » 'קאמינוס' תוציא טיסות ישירות לאיים המלדיביים
בקרוב
תוציא חמש טיסות ישירות בכל יום שני החל מ-6 בספטמבר ועד תחילת אוקטובר, המחירים ינוע סביב ה-1000$ לכרטיס ויוצעו גם חבילות נופש
האיים המלדיבים | צילום: icemanphotos, שאטרסטוק

אחת מפנינות החמד של הגלובוס הם האיים המלדיביים שהפכו בשנים האחרונות ללהיט גדול בקרב תיירים ישראלים. רבים סבורים שמדובר ביעד יקר במיוחד ומסורבל בהגעתו אליו, אך כעת חברת "קאמינוס" הישראלית, שתשתמש במטוסיה של אייר סיישל, תפעיל טיסות ישירות למלדיביים.

עד היום, לטוס למלדיביים יש צורך לעבור דרך יעד ביניים דרך דובאי או סיישל, למשל, ללא כל טיסה ישירה, אך כעת ישנה בשורה שחברת "קאמינוס" תוציא חמש טיסות ישירות בכל יום שני החל מ-6 בספטמבר ועד תחילת אוקטובר. מחיר הכרטיס יתחיל ב-995 דולרים, והטיסה תבוצע באמצעות מטוס האיירבאס a320NEO של "אייר סיישל".

חשוב להדגיש כי בטיסה חזרה לארץ, המטוס יעצור למשך כשעה בסיישל. לפי חברת התיירות, אך הנוסעים לא ירדו מהמטוס בזמן ההמתנה בעיקר בגלל ענייני ביטחון, אך בסיום ההמתנה תמשיך הטיסה חזרה ארצה.

בחברה יציעו חבילות שכוללות אירוח במלונות חמישה כוכבים במלדיביים. מחירי החבילות יתחילו ב-1,750 דולרים לשבוע כולל טיסה. על מלון ברמה גבוהה יותר תוכלו לשלם 2,750 לאדם, כולל טיסה. משך הטיסה הוא כ-8.5 שעות בהלוך (ללא עצירה) וכ-10 שעות בחזור (עם עצירה של כשעה).

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים