שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » קארה: "אוסמה ואוחנה פוגעים בציבור"
משיב לטענות
אביר קארה תוקף את האופוזיציה: "אני לא אתן יד למס השולמנים בתחפושת שמציעים אוסמה ואוחנה – אנחנו נביא פתרון לרשת בטחון אמיתית"
אביר קארה | צילום: ערן לב

השר אביר קארה מגיב להאשמות לפיהם החוק למענקים למובטלים נפל בכנסת בגלל הצבעתו נגד למרות היותו נציג העצמאים: "'מס שולמנים' ההצעה שהליכוד והמשותפת מציעים יחד היום זה הצעה גרועה, שימו לב. אני לא אתן יד למס השולמנים בתחפושת שמציעים אוסמה ואוחנה – אנחנו נביא פתרון לרשת בטחון אמיתית, עם בחירה אמיתית לשולמנים ולא מנגנון ביורוקרטי של פקידים ומיסים שמציע הליכוד – כי זה הדבר היחיד שהם מכירים".

"12 שנה הם הכירו רק מנגנוני פקידים וביורוקרטיה – באתי והבאתי את רפורמות הייבוא, התקנים והרגולציה. גם עכשיו, מהספסלים האחוריים – הם מציעים מס שולמן – הרי השולמן ישלם על המנגנונים ההזויים שלהם. לא יקרה".

"אנחנו עובדים על רשת בטחון אמיתית ויעילה אוסמה ואוחנה כמו תמיד חוברים יחד כדי לפגוע בציבור. היום הם מציגים את מס אוסמה-אוחנה: המשותפת הציעה עוד רעיון מופרך, הליכוד תומך: העצמאים יקבלו דמי אבטלה כביכול, אבל הכסף יגיע מ-שימו לב – השולמנים! כי בסוף השולמנים משלמים את החשבון הרי".

"על מה נשלם? על עוד פקידים ועוד טפסים ומה שיישאר מזה אולי יילך לדמי אבטלה. לא אתן למס אוסמה-אוחנה לעבור. אנחנו מביאים רשת בטחון חכמה ומתקדמת, לא מיושנת ומלאת ביורוקרטיה כמו שהליכוד אוהב ורגיל. בעזרת השם נמשיך לעשות ונצליח. נביא בשורות אמיתיות ולא עוד מס אוסמה אוחנה".

"לסיום- מס אוסמה אוחנה שעלה היום בכנסת הוא מס נוסף לעצמאיים. מציעים לעצמאיים לשלם עוד כסף לביטוח לאומי בשביל לקבל-כלום בהמשך. התנאים לקבלת האבטלה כל כך אגרסיבים שאין סיכוי שיקבלו כסף אי פעם. לא אתן לפגוע ביוזמה הפרטית והחופשית בישראל נעביר רשת בטחון אמיתית לעצמאיים בהקדם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים