שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ קארה נפגש לאחרונה בבני ברק עם גפני
"נשאר נאמן"
בפגישה הציע קארה בתיאום עם בנט ליהדו"ת להצטרף לממשלה והבטיח לפתור את ״הוטו״ של ליברמן. גורמים במפלגות החרדיות: "המתקפה החריפה – לבקשת נתניהו"
אביר קארה | צילום: דוברות הכנסת, דני שם טו

בניסיון אחרון לצרף את הסיעות החרדיות לממשלה נפגש ח"כ אביר קארה מימינה ביום חמישי שעבר עם יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני, בבני ברק – כך דווח ב'כאן חדשות'. קארה הציע לגפני להצטרף לממשלה והבטיח כי יטפל בווטו של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן על צירוף הסיעות החרדיות. הדבר נכשל וגפני אמר לקארה כי הוא נשאר נאמן לציבור החרדי ולראש הממשלה בנימין נתניהו.

גורמים במפלגות החרדיות אומרים הערב כי המתקפה החריפה על ראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, מצד ראשי הסיעות חרדיות, השר אריה דרעי דרעי, גפני והשר יעקב ליצמן הגיעה לבקשת נתניהו. גורם ביהדות התורה מתח ביקורת על המהלך ואמר: ”זו הייתה טעות. המתקפה הייתה מוקדמת וחיזקה את בנט בציונות הדתית”.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בפתח ישיבת הסיעה המשותפת של יהדות התורה וש"ס: "נבלה נעשתה בישראל, לא שבת לא גיור, לא חינוך, לא תורה, לא טהרת הייחוס, רק התרסה שאין לנו חלק ונחלה באלוקי ישראל. אני הרבה שנים בכנסת עוד לא הייתה ממשלה שהעיזה לעשות עשירית מהדברים שמופיעים בהסכמים הקואליציונים הללו, נרעיש שמיים וארץ על ההתנהלות של האיש שלכאורה חובש כיפה שמלכתחילה זה מה שרצה. תהיה מלחמה על קוצו של יוד".

"אני פונה למצביעי ימינה והציונות הדתית תקיעו, תחרימו ותנדו את האנשים האלה מתוככם, שלא יהיה לכם שותפות עם החבורה הזאת, שלא תעמדו בתור אצלהם להתחנן להיות רב עיר או רב שכונה, אל תעבדו עלינו, אל תפנו אלינו, שיעופו לנו מהעיניים הם קורח ועדתו".

"נפתלי בנט – שם רשעים ירקב, האיש שטוען שחובש כיפה. העיקר שהוא יוכל למנות רבנים. הוא מחכה שיבואו אליו כל אלה עם הכיפות סרוגות כדי להיות ראש מועצה דתית, כי רב ראשי או רב שכונה. לא ניתן לה. תהיה מלחמה. לא יהיה שום דבר שהוא יוכל לעשות הרשע הזה".

ראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, מסר מוקדם יותר בתגובה למתקפות הפוליטיקאים החרדים: ""הצטערתי מאוד לשמוע את הביטויים הקשים בהם השתמשו חברי הכנסת גפני, דרעי וליצמן. אלה ביטויים שלא מוסיפים להם כבוד ומשקפים אובדן עשתונות".

"רק לפני שנה, כשהוקמה ממשלת האחדות הנוכחית, ימינה נשארה בחוץ, והחרדים ישבו בפנים. לא ראיתם אותי קורא לגפני להוריד את הכיפה. הייתה ממשלה, לא היינו חלק ממנה, והשמש זרחה בבוקר. חברי הכנסת החרדים לא ילמדו אותנו מהי יהדות ובוודאי לא מהי ציונות".

"כראש ממשלה, אדאג לציבור החרדי ולעולם התורה. לאזרחי המדינה החרדים אני אומר, שוב: אין לכם מה לדאוג. להיפך, השנה האחרונה הראתה שאתם אלה שמשלמים, בחייכם ממש, על תרבות פוליטית של הזנחה, העדפת מקורבים והנצחת בעיות".

"אם הכוונה בהשתלחות ההיסטרית הזו היא להרתיע אותנו מהכוונה להקים ועדת חקירה ממלכתית לאסון מירון – זה לא ילך. נהרגו 45 אזרחים ישראלים. מישהו צריך לתת תשובה", דברי בנט.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים