שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » קברו של הגראי"ל שטיינמן חולל ע"י קיצונים
שאט נפש
מתפללים שהגיעו היום (שישי) להתפלל על קברו הזדעזעו לראות את ההשחתה והביזוי שגרמו אותם קיצונים במהלך הלילה. עובדי העירייה הוזעקו ע"י המתפללים והללו החלו לנקות
הגראי"ל שטיינמן זצ"ל | צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

קברו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל שיום פטירתו יחול במוצאי שבת הקרוב חולל במהלך הלילה האחרון על ידי מספר קיצונים ע"י שפיכת זפת על אותיות המצבה. הקיצונים ריססו כתובות גרפיטי עם כיתובים מזעזעים כנגד מרן זצוק"ל, בנוסף פיזרו פאשקווילים במקום.

מתפללים שהגיעו היום (שישי) להתפלל על קברו הזדעזעו לראות את ההשחתה והביזוי שגרמו אותם קיצונים במהלך הלילה. עובדי העירייה הוזעקו ע"י המתפללים והללו החלו לנקות ולתקן את הנזקים החמורים שביצעו אותם קיצונים.

ח"כ יעקב אשר שוחח הבוקר עם ממ"ר דן במשטרה דני חדד וסוכם על הקמת צח"מ (צוות חקירה מיוחד) לחקירת אירוע חילול מצבת מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל ואיתור הפושעים. "כלל הציבור החרדי בארץ ובעולם חש הבוקר זעזוע וזעם עצום", אמר אשר לממ"ר, "יש להקצות את כל המשאבים הנדרשים כדי לחשוף את הפושעים ולהעמידם לדין".

ח"כ אריה דרעי: "הזדעזעתי עד עמקי נפשי מהחילול הנפשע והבלתי נתפס של ציון מרן הגראי״ל שטיינמן זצוק״ל. יד ערלה ונבזית ההינה לבצע את המעשה הנורא סמוך ליום השנה לפטירתו, ופגעה קשות בלב כל יהודי החרד לכבודם של גדולי ישראל. אני קורא לרשויות החוק ללכוד את המבצעים במהירות ולהענישם בכל חומרת הדין".

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יעקב ליצמן: "שומו שמים על הפגיעה החמורה בציון קברו של מרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל סמוך ליום פטירתו. מדובר במעשה נבזי ומכוער, המזעזע כל לב יהודי. נדרש מרשויות החוק לפעול במהירות, כדי ללכוד את הפורעים השפלים, למען יבואו על עונשם בהקדם".

ח"כ ינון אזולאי: "לב כל יהודי מזדעזע לראות את חילול ציונו של מרן הגרי"ל שטניימן זצוק"ל. מחובתנו למחות כנגד אינשי דלא מעלי שהעזו לפגוע בכבודו. אני פונה למשטרת ישראל לעשות הכל לעצור את האחראים למעשה הנפשע ולמצות את הדין למען יראו ויראו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים