שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » קבר רבי יהונתן בן עוזיאל נסגר ע"י המשטרה
לקראת ההילולא
את צו הסגירה נתן ראש המועצה האזורית מבואות החרמון, בני בן מובחר. גם אתר קבר רבי ישמאל כהן גדול בכפר סג'ור – סגור בשל ליקויי בטיחות במבנה
קבר רבי יהונתן בן עוזיאל | צילום: מיכאל יעקובסון

במשטרה לא לוקחים סיכונים ולאחר האסונות האחרונים – אסון מירון ואסון קרלין הוחלט על נקיטת צעדים לשמירה על בטחון האזרחים. בין היתר הודיע המשטרה על סגירת קבר רבי יהונתן בן עוזיאל שידוע כסגולה לזיווגים, בעקבות ליקויי בטיחות האוסרים על שימוש במתחם.

מהמשטרה נמסר כי "במהלך סוף השבוע הקרוב אמורה היתה להתקיים הילולה באתר קבר רבי יהונתן בן עוזיאל. במטרה לשמור על שלמות הציבור, ביטחונו ובטיחותו, הורה ראש המועצה האזורית מבואות החרמון, בני בן מובחר, על צו סגירה מנהלי לאתר הקבר בעקבות ליקויי בטיחות האוסרים על שימוש במתחם".

"צו הסגירה כולל את הסעיפים הבאים:
▪️סגירת מתחם הקבר כולו למתפללים ומבקרים.
▪️סגירת כבישי הגישה למקום (מכבישים 90, 8675, 8900) החל מיום 03.06.21 מהשעה 06:00 ועד ליום 06.06.21 עד השעה 19:00 – התנועה במקום תתאפשר לתושבי הישוב עמוקה ולעובדי מתחם "בת יער" ולכוחות הביטחון בלבד.
▪️תיאסר לינה ברדיוס של 800 מ' ממתחם הקבר".

"שוטרי משטרת ישראל נערכים באופן מיוחד לקראת סוף השבוע. המשטרה תפרוס מחסומים בכבישי הגישה ולא תאפשר כניסה של כלי רכב. הציבור מתבקש לא להגיע לקבר, ולא לסכן את עצמם ואת יקיריהם ולהישמע להוראות השוטרים".

בתוך כך גם אתר קבר רבי ישמאל כהן גדול בכפר סג'ור – סגור בשל ליקויי בטיחות במבנה. מהמשטרה נמסר: "הציבור מתבקש לא להגיע לקבר, ולא לסכן את עצמם ואת יקיריהם. משטרת ישראל תציב מחסומים בדרך המובילה לקבר ותמנע הגעת החוגגים אליו. הציבור מתבקש שלא לנסות להגיע למקום ולהשמע להוראות השוטרים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים