שיתוף
תגובות
צרכנות » קובי אריאלי בסרטון שחזל"ש על הזמן
'יש' עושה זאת שוב
לאחר שהפכה את קובי אריאלי לפרזנטור של ימי 'יש חגיגה' רותמת אותו רשת 'יש' פעם נוספת, הפעם כדי לקדם את 'פרויקט חזל"ש' • צפו בסרטון מס' 1 של 'קובי מחזל"ש ביש'
קובי אריאלי מחזל"ש | צילומסך מתוך הקמפיין

רשת 'יש' יוצאת ב'פרויקט חזל"ש', מיזם הומניטרי ענק עם קופוני הנחה בשווי 2,000 שקלים עבור מחזיקי כרטיס אשראי 'יש', ובוחרת לייצר קמפיין ייעודי למובייל עם סדרת סרטונים סאטירית ברוח התקופה שכוכבה הראשי הוא קובי אריאלי, האיש וההומור.

"זו הפעם השלישית שברשת 'יש' משתפים פעולה עם אריאלי, שיתוף פעולה שיצר את סדרות הסרטונים המצוינים 'קובי רץ ברשת' ו'קובי מטריף ת'רשת' וגרם לבאזז מטורף בענף", מספרים גורמים המעורים בתחום. "קשה לראות מישהו שנשאר אדיש מול הקצב של האישיות האנרגטית והמצחיקה הזאת".

במסגרת 'קובי מחזל"ש ביש', שמה של הסדרה החדשה, יוצא אריאלי להחזיר לשגרה את לקוחות הרשת ועושה את זה כמו שהוא יודע: עם הרבה נונסנס ומשפטים שהופכים מיידית לקאלט. הוא רץ במעברים, מחלק קופונים לכל דורש, בוחש בעגלות קניות של לקוחות תמימים ועושה כל מה שניתן כדי "לחזל"ש יהודים", כמו שהוא קורא לזה באידיש עסיסית.

בסיום, הוא פונה אל הצופים ומסביר להם איך מצטרפים ל'פרויקט חזל"ש' במספר צעדים פשוטים וחוזרים הביתה עם פנקסי הנחות שמייצרים סל קניות משתלם ממגוון רחב של חברות ומותגים מובילים.

"פשוט מאוד", הוא מכריז, ומצליח להעלות חיוך נוסף גם בגזרת האותיות הקטנות. "זו בהחלט חשיבה לא שגרתית שמביאה דווקא את החזרה לשגרה לראש השיח, ומבטיחה להעניק לעשרות אלפי חברי מועדון הלקוחות הגדול של כרטיס אשראי 'יש' מקפצה משמעותית לשגרה", מסכמים הגורמים.

יאללה, התחזלשות נעימה לכולנו!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים