שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » קונטיניואל חתמה על הסכם מסחרי אסטרטגי עם גוגל
פתרונות תקשורת
ההסכם המסחרי פותח בפני קונטיניואל שווקים חדשים של מפעילי סלולר, יצרני מכוניות וחברות בתחום התחבורה החכמה
מטה גוגל בדטרויט | צילום: Linda Parton, שאטרסטוק

קונטיניואל, המפתחת פתרונות תקשורת לתחבורה מתקדמת ובפרט תקשורת למכשירים הנמצאים בתנועה ומחוברים לרשתות סלולריות, הודיעה היום על חתימת הסכם מסחרי אסטרטגי עם חברת גוגל העולמית (Google LLC).

לפי ההסכם, מוצרי החברה, המנתחים באמצעות בינה מלאכותית ולימוד מכונה את איכות תקשורת על גבי צירי תנועה יהפכו, לראשונה, לשירותים הזמינים לרכישה מתוך גוגל קלאוד מרקטפלייס. המרקטפלייס מאפשר, בין היתר, למפעילים סלולריים אשר מאחסנים ומנתחים נתונים על גבי פלטפורמת הענן של גוגל, לרכוש תוכנות ושירותי ערך מוסף  שנמצאו מתאימים ע"י גוגל.

זמן קצר לאחר שגוגל קלאוד הכירה בקונטיניואל כשותף פיתוח בשנת 2021, נחתם הסכם מסחרי זה שמגלם לקונטיניואל פוטנציאל צמיחה תוך חדירה לשווקים חדשים והרחבת הפעילות עם לקוחות קיימים. הפיכת פתרונותיה של קונטיניואל, לשירותים הזמינים בגוגל קלאוד מרקטפלייס, מאפשרת למפעילים סלולאריים לספק שירותי תקשורת באיכות אופטימלית לכל מכשירי הקצה הנמצאים בתנועה, מנויי החברה, וכן הנהגים והנוסעים במכוניות מקוונות (Connected cars).

בנוסף, זמינות שירותי החברה בגוגל קלאוד מרקטפלייס תסייע לחברות רכב ותחבורה חכמה בהשקת שירותים נוספים המבוססים על הפלטפורמה של החברה, דוגמת התרעות אודות איכות רשת ירודה וניווט מבוסס איכות תקשורת, המהווים חלק חשוב במכלול הנדרש על מנת לאפשר נהיגה אוטונומית בעתיד.

להערכת החברה, ההסכם מרחיב את ההזדמנות העסקית להגדלת היקף הפעילות הנוכחית של החברה מול קבוצת וודאפון העולמית (Vodafone), הפועלת בצורה ישירה בכ-22 מדינות בעולם ובמעל ל-50 מדינות נוספות דרך שותפויות. כיום מספקת החברה פתרונות המותקנים על תשתית הענן לוודאפון גרמניה כחלק ממהלך אסטרטגי של קבוצת וודאפון להעביר את כל הנתונים שלה לענן של גוגל.

במהלך השנתיים האחרונות, כחלק מהסכם מסחרי של החברה עם קבוצת וודאפון, רכשה וודאפון גרמניה, פתרונות ושירותים מקונטיניואל בהיקף של למעלה משני מיליון דולר. כעת ההסכם המסחרי עם גוגל, כאמור, עשוי להגדיל את היקף הפעילות מול קבוצת וודאפון.

גרג (גיורא) סניפר, מנכ"ל החברה מסר: “קונטיניואל רואה פוטנציאל אסטרטגי בהשתלבות במהלך המעבר של חברות התקשורת בעולם לשימוש בפלטפורמות ענן וגוגל קלאוד בראשן. שיתוף פעולה זה, מקצר את תהליך ההטמעה ומאפשר לחברה בעתיד להציע שירותים ומוצרים נוספים מבוססי ענן ללקוחות נוספים משוק התחבורה החכמה. פתרונות החברה  עוזרים למפעילים הסלולריים לשדרג את איכות שירותי התקשורת על גבי הכבישים, ולשפר את איכות הרשת לטובת כלל הנוסעים. הוא גם מהווה תשתית לייצרני רכבים וחברות בתחום התעבורה להציע שירותי תחבורה חכמים, לדוגמה התרעות אודות איכות ירודה ואף ניווט מבוסס איכות תקשורת, החשובים מאד לנהיגה אוטונומית בעתיד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים