שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "קח קולות מימינה, אנחנו לא סומכים עליך"
גפני נגד סמוטריץ'
יו"ר יהדות התורה נגד הציונות הדתית: "אני מציע לח"כ סמוטריץ לא לפגוע באינטליגנציה של הציבור החרדי. הוא לא יקבל קולות מהציבור שלנו, אמרתי את זה גם לנתניהו"
תגיות:
חה"כ משה גפני | צילום: אתר הכנסת

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני פרסם אמש (שני) מתקפה חריפה נגד יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ': "לא עמדת לצידנו. להפך, דאגת רק לסקטור שלך והפקרת אותנו ואת הילדים שלנו עד כדי כך שנאלצתי לפעול בועדת הכספים כדי לקבל את המגיע לנו".

"אולי תגיד לציבור בכמה מתוקצב תלמיד ישיבה חרדי ובכמה הוא מתוקצב אם הוא בציונות הדתית. אם אתה לא פונה לציבור החרדי, מה מפריע לך מה שאומרים עליך אצלינו?, האם פגישותיך עם מנהיגי ציבור חרדי נעשו רק כדי לעלות ביראת שמיים?".

"אם אתה חושב שאיננו יודעים מה שאתה עושה ומנגן על אחוז החסימה שלך שהלכת למהלך הזה בחוסר אחריות מוחלט ואתה מצפה שאנחנו נציל אותך?. קח קולות מחבריך בימינה ומהליכוד, אנחנו לא סומכים עליך! בשעת מבחן תפקיר אותנו לגורלינו כפי שנהגתם בממשלת לפיד שהיה שר האוצר", דברי סמוטריץ'..

גפני אמר מוקדם יותר בשיחה מוקלטת כעת למאות אלפי בתי אב במגזר החרדי: "אנחנו עומדים בפני הכרעה גורלית שלא הייתה כדוגמתה, האם אנחנו יכולים להמשיך לחיות כאן בארץ, לקיים חיי תורה ולגדל את המשפחות ואת הילדים שלנו כפי שנהגנו עד היום או חס וחלילה להיפך. אני קורא לכולם לצאת ולשכנע את כל מי שאפשר, גם אם הוא איננו אדם חרדי, אבל רוצה שתהיה פה יהדות, שתימשך המסורת של העם היהודי של אלפי שנים, אני קורא לכולם לשכנע את כל מי שאפשר שיצביע ג' – יהדות התורה, כי בנפשינו הדבר".

במשדר הבחירות של גל"צ וערוץ הכנסת אמר יו"ר יהדות התורה כי "אני מציע לח"כ סמוטריץ לא לפגוע באינטליגנציה של הציבור החרדי כי הוא מספיק חכם ואינטליגנטי, אני מסתובב בכל הארץ מצפון ועד דרום ואני אומר לכם הוא לא יקבל קולות מהציבור שלנו, אמרתי את זה גם לרה"מ נתניהו שכדאי שיחפש קולות בליכוד לא אצלינו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים