שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » קטטה ויריות בין חמולות בביה"ח סורוקה
19 נעצרו
החמולות השתמשו וירו בכלי הנשק. בית החולים נסגר למבקרים מחשש לשלומם של השוהים בתוכו. המשטרה שהוזעקה למקום הצליחה להשיג שליטה
ההתפרעויות בסורוקה | צילום: צילום מסך
זירת הקטטה בסורוקה |
צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

עשרות נעצרו לאחר שמוקדם יותר בשעות הערב התרחשה קטטה בין 2 חמולות ערביות בכניסה לחדר המיון של בית החולים סורוקה. החמולות השתמשו וירו בכלי הנשק. בית החולים נסגר למבקרים מחשש לשלומם של השוהים בתוכו. המשטרה שהוזעקה למקום הצליחה להשיג שליטה על האירוע כאשר 19 נעצרו. בית החולים מדווח כי 4 פונו לבית החולים לאחר שנפצעו בקטטה.

דוברות סורוקה: "ארבעה נפגעים פונו למלר״ד סורוקה בעקבות האירועים שהתרחשו ברחבה שמחוץ למיון. שניים סובלים מפצעי דקירה ושניים סובלים מחבלות. כולם במצב קל. אין פגיעה באנשי צוות. כוחות משטרה הוזעקו למקום. בית החולים פתוח למטופלים ולמבקרים. שוטרים נמצאים במקום והושגה שליטה על האירוע".

ד״ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי סורוקה: "אנחנו מוקיעים ומודאגים מגילוי אלימות קשה זו שאירעה בשטח המרכז רפואי. זו חציית קו אדום ואנו דורשים שיינקטו פעולות נמרצות לשמירה על שלום באי בית החולים וצוותו".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "תוצאות ההזנחה הפושעת ניכרות בשטח. המשטרה צריכה לירות בכל מחבל שיורה, מיידה אבנים ומסכן חיי אדם. הדרום בוער לא רק מהיום, בגלל שיש אבדן משילות. אם המשטרה לא יכולה לטפל במצב, כי יש מפכ"ל שלא מתפקד, שיניח את המפתחות וילך הביתה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים