שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » קיבלה את החיסון השלישי – ואושפזה במצב קשה
בעקבות אלרגיה
אישה בת 52 אושפזה אמש במרכז הרפואי זיו בצפת, ככל הנראה עקב תגובה אלרגית לאחר קבלת מנה שלישית של חיסון נגד נגיף קורונה
חיסון לקורונה | צילום: vextor studio, שאטרסטוק

חיסון הדחף מסוכן? משרד הבריאות עדכן עם צאת השבת, כי אישה בת 52 אושפזה אמש במרכז הרפואי זיו בצפת, ככל הנראה עקב תגובה אלרגית לאחר קבלת מנה שלישית של חיסון נגד נגיף קורונה.

בהודעת משרד הבריאות נכתב, כי החולה עוברת בירור גם לאפשרויות אחרות שהביאו למצבה הרפואי. היא מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ ומצבה קשה אך יציב. "משרד הבריאות בודק את פרטי המקרה ומאחל בריאות שלמה לחולה".

במשרד הבהירו, כי תגובה אלרגית לחיסונים הנה תופעה מוכרת ונדירה. "מי שמפתח תגובה אלרגית אחרי קבלת מנה כלשהי של החיסון, מומלץ לא להתחסן טרם התייעצות עם הרופא המטפל", הודגש בהודעת המשרד.

בתוך כך, הורה הערב ראש הממשלה נפתלי בנט לפתוח עמדות חיסון ליליות בעשר ערים מרכזיות בישראל.

בהודעה שפורסמה מטעמו של רה"מ נכתב, כי ההחלטה התקבלה במהלך שיחה של ראש הממשלה הערב עם שר הבריאות ניצן הורוביץ ועם מנכ"ל משרד הבריאות פרופ׳ נחמן אש, עקב הביקוש הגדול לחיסוני לילה בעיר תל אביב

עמדות החיסון הליליות יפעלו בעשר ערים מרכזיות בישראל, החל ממחר ועד יום שלישי בלילה. רשימת הערים תפורסם מחר על ידי משרד הבריאות.

ראש הממשלה אמר, כי "מדובר בהצלת חיים, וחיסוני הלילה מאפשרים לאנשים שלא רוצים להיעדר מעבודתם להגיע ולהתחסן ללא תור בשעות לא שגרתיות. נמשיך לעשות כל מאמץ בכל דרך כדי לחסן את כל מי שרוצה ויכול".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים