שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "קיבלתי הצעות ממפלגות אחרות"
ינקלביץ' חושפת
שרת התפוצות על פרישתה: "הפערים הלכו והתעצמו". על הקורונה במגזר החרדי: "הרוב מתחסנים". לכישלון הסדרת ההתיישבות הצעירה: "היה סוג של שבר עבורי"

שרת התפוצות עומר ינקלביץ' התראיינה ליוני קמפינסקי בוועידה השנתית של קבוצת בשבע- ישראל 2030 במתחם 'דיזיין סיטי' במישור אדומים.

על כחול לבן: "מה שעשה בני גנץ הוא דבר משמעותי הוא הביא לשולחן מקבלי ההחלטות אנשים שמגיעים מאוכלוסיות שונות, גם הביא מיעוטים. היה חשוב שיח מאחד ומשמעותי, עד היום אני מאמינה בזה מאוד. כשהבנתי שיש פערים שהולכים וגדלים בחרתי לקחת צעד אחד אחורה".

על כישלון הסדרת ההתיישבות הצעירה: "סיקרתם ארוכות את כל נושא ההסדרה, אני הסתכלתי לאנשים בעיניים וראיתי את המצוקה והכאב, לצערי זה לא צלח בסוף. זה היה סוג מסוים של שבר עבורי. היו עוד פערים, לדעתי אדם צריך לעמוד סביב האידיאולוגיה. מתפללת ומייחלת ליום שנוכל להגיד הסדרנו".

על פרישתה מהחיים הפוליטיים: "אני מאוד מכבדת את ההזדמנות שניתנה לי ואני מאוד מעריכה ומוקירה את זה. פרשתי כי הפערים הלכו והתעצמו, תם ולא נשלם. קיבלתי הצעות ממפלגות אחרות ,חשבתי שזה לא נכון לעשות את זה בעת הזו. לא צריך לירוק לבאר ששותים ממנה. הפוליטיקה היא כלי כדי להשפיע השפעת רוחב. אני נשארת בזירה הציבורית, אשתדל להשפיע בכל מקום שאהיה".

על משרד התפוצות: "החברה הישראלית קצת מנותקת מהאירוע הזה שנקרא יהדות התפוצות. זה קשר אסטרטגי סופר מהותי. התקופה של הקורונה היא באמת קשה. אנחנו במצב הישרדותי ופה החברה הישראלית דואגת. אבל ביום שאנחנו מבינים שעניי ביתך זה האחים שלך בתפוצות – זה אחריות שלנו. הקשר הוא קשר שבאמת צריך לטפח ואני מקווה שהשרים שיבואו אחריי יבינו את זה".

על הקורונה בציבור החרדי: "בציבור החרדי הרוב מתחסנים, בטח באחוזים גבוהים ממה שפורסם. הרבה פעמים התקשורת עושה עוול לציבור החרדי. בסוף העימותים הם עם הרדיקליים, בין אם בציבור הכללי בין אם בציבור החרדי. גם לראות את הטיילת בשבת בחוף הים לא היה פשוט, גם ההלוויות היה לא פשוט. ההסברה בציבור החרדי אמורה להיות קריטית כי אין להם טלוויזיה ומדיה ורק שלושה אחוזים מתקציב ההסברה של המדינה הוקדש למגזר החרדי בזמן שהם 13 אחוזים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים