שיתוף
תגובות
לאישה » אופנה וסטייל » קייט מידלטון; הדוכסית שמלמדת צניעות
אפקט הקורונה או צדק חברתי?
לא רק שמלות צנועות, גם אג'נדה של ענווה: לדוכסית מקיימברידג' אין בעיה להצטלם עם בגדים שכבר הופיעה בעבר • היא גם מצלמת את ילדיה לבושים במותגים נגישים וזולים
נעליים זולות | צילום: Treacle creative, שאטרסטוק

הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, היוותה מקור השראה משמעותי עבור נשים בעולם וכן לצרכניות האופנה הצנועה, זאת בשל העובדה שהיא מקפידה על לבוש צנוע והולם.

אחד הטרנדים אותם היא מובילה בתקופה האחרונה, הוא טרנד שחזור הבגדים. ישנה תחושה בקרב ידועניות, לפיה אסור לראות אותך פעמיים עם אותו בגד. בואו נודה על האמת, זה קורה גם לנו לעתים. הדוכסית, שיודעת מה רב כוחה, החליטה להנגיש את כל עולם האופנה ולגרום לנשים להרגיש בנוח עם עצמן גם אם הן לובשות את אותו הבגד יותר מפעם אחת.

כך למשל, לאחר מספר חודשים בהם לא יצאה מפתח ביתה בגלל הקורונה, מצאה את עצמה הדוכסית מקיימברידג' יוצאת מהארמון כדי לבקר עסקים קטנים ששבו לאחרונה לפעילות. לטובת היציאה מהבית בחרה הדוכסית חולצת פשתן מכופתרת בצבא תכלת-מנטה, בה כבר נראתה וצולמה בעבר.

גם עם ילדיה נוהגת הדוכסית בצניעות. היא יודעת בעקבות ניסיון העבר, שיש לה את הכוח הנסתר שיש לכל בנות המלוכה – להפוך כל פריט שהן לובשות לסולד אאוט בחנויות. לכן הדוכסית מידלטון מצלמת את ילדיה כשהיא מראה לעולם את הבגדים הנגישים שהם לובשים. 

בתמונות האחרונות שהעלתה לרשת, צולמה הנסיכה הצעירה (בת חמש), לבושה אוברול של המותג הבריטי הנגיש, ג'ון לואיס אנד פרטנרס, שעולה בסך הכל 10 פאונד ונעליים מתוקות בצבע ורוד של המותג קנבס. 

מדובר במותג נעליים אהוב במיוחד על המשפחה שכן לשרלוט יש כבר זוג בכחול, גם לנסיך ג'ורג' יש זוג ולאימא, הדוכסית קייט, יש זוג בצבע לבן. הנסיך לואי נעל גם הוא נעליים של קנבס לצד חולצה של GAP שעולה רק חמישה פאונד. הבחירה של הדוכסים להלביש את הילדים במותגים נגישים באה לידי ביטוי גם בלוק של הנסיך ג'ורג', שלבש חולצה של H&M שעולה רק שישה פאונד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים