שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » קרב ציוצים בין השר כהנא לח"כ בן גביר
הבטחות מקיימים?
גולשי ה'טוויטר' צפו מהצד בקרב ציוצים בין השר כהנא לח"כ בן גביר סביב עניין סגירת הר הבית לעליית יהודים למשך שבועיים. ח"כ רוטמן נחלץ לסייע ונימק מי זה כהנא
איתמר בן גביר ומתן כהנא | צילום: נועם מושקוביץ

אמש דווח כי הר הבית ייסגר לכניסת יהודים, למשך שבועיים מיד לאחר חג הפסח, חברי כנסת תקפו את הממשלה על נתינת יד למהלך, בטענה לכניעה לאיומי החמאס.

שר הדתות מתן כהנא הגיב לח"כים שתקפו את הממשלה: "בן גביר וסמוטריץ', למה סתם לברבר? יש לכם הזדמנות פז להצהיר שכשאתם תהיו בקואליציה הר הבית יהיה פתוח לעליית יהודים כל הזמן. 365 ימים בשנה. 24 שעות ביממה. אם אתם לא מתחייבים על זה, פשוט תהיו בשקט ותנו לראש ממשלה אחראי לנהל את העניינים".

ח"כ איתמר בן גביר, הגיב לדברים של כהנא וכתב בטוויטר: "נתחיל בזה שנפתלי יקיים את החתימות שלו בשידור ונתקדם?"

השר כהנא הגיב לתשובה של בן גביר: "בן גביר, אתה מתחמק? לא מתאים לך. כמנהיג האמיתי של מפלגת הציונות הדתית, יש לך הזדמנות להגיד מה אתה תעשה כשתהיה שר הבט"פ. מה, לא תפתח את הר הבית לעליית יהודים כל השנה? לא תפתח לשכה בהר הבית? אז בשביל מה אתה סתם עושה רעש".

בן גביר השיב לכהנא: "מבין את הלחץ שלך. תנשום. תחשוב. הרמתם דגל לבן היום בהר הבית ועשיתם נזק לדיראון עולם! מוכן לתת לך את משנתי המלאה לגבי איך זה ייראה ומה נעשה בדיוק בהר הבית, אבל חשוב שקודם אתם תקיימו את ההבטחות שפיזרתם בשידורים במיוחד אלה שנתתם בחתימה באולפנים. אחרי זה נדבר בהרחבה".

ח"כ שמחה רוטמן הגיב לקרב הציוצים בטוויטר: "בעולם יש נוכלים עם סגנון ויש סתם נוכלים, בלי קלאס. גם בימינה, כמו בעולם: יש את אלה שיודעים שהם שיקרו לבוחרים, לתומכים ולפעילים. יש להם תירוצים, יש להם הסברים, יש להם כאבי בטן, לפעמים אפילו יש להם את השכל לשתוק. ולעומתם יש את מתן כהנא".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים