שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » קרוב לחצי מיליון ישראלים כבר התחסנו לקורונה
שר הבריאות
אדלשטיין: "בפעם הראשונה יש יותר מתחסנים מחולים – אתמול חוסנו למעלה מ 115,000 אזרחים" • גרוטו: "מקווה שהסגר יעזור, הקבינט קיבל החלטה אבל הממשלה החליטה אחרת"
חיסון לשפעת | צילום: BEAUTY STUDIO, שאטרסטוק

עם תחילת היום העשירי לתחילת מבצע החיסונים, מעדכן הבוקר שר הבריאות יולי אדלשטיין כי עד כה התחסנו קרוב לחצי מיליון אזרחים בכל רחבי הארץ.

"יותר מתחסנים מחולים: אתמול חוסנו למעלה מ 115,00 אזרחים", כך שר הבריאות בהודעה שפרסם הבוקר. "בסך הכל הגענו לכ 495,000 מחוסנים עד עכשיו", הוסיף.

שר הבריאות ציין את העובדה, כי "ב 9 ימי חיסונים יש לנו יותר מתחסנים מכל הנדבקים מתחילת המגפה. לא סתם אנחנו המדינה המובילה בעולם במהירות ההתחסנות. ממשיכים לחסן את ישראל!".

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו, התייחס הבוקר למבצע החיסונים ואמר כי כולו תקווה שבתוך זמן קצר נתחיל לראות את הירידה במספרים של המאומתים. עם זאת, העריך גרוטו כי התחלואה הגבוהה תישאר לעוד פרק זמן לא קצר.

גרוטו מתח ביקורת על הסגר כפי שהוא ואמר, "נכון שזה לא משהו מלא, אני מקווה שזה יעזור". לדבריו, "הקבינט אמנם החליט, אבל הכנסת החליטה אחרת – זה המצב הדמוקרטי בישראל".

גם סגן שר הבריאות ח"כ יואב קיש התייחס למבצע החיסונים ואמר: "יכול להיות שאספקת החיסונים לא הגיעה לקופות חולים באופן נקודתי – אך לא יהיה מחסור. בשבועות הקרובים תחוסן כל האוכלוסייה בסיכון".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים