שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "קרעי? אחפש בגוגל" – "אולי הוא חפרפרת"
קרב בליכוד
חברי הכנסת ברשימת הליכוד התקוטטו אחד עם השני על רקע שאלת שיתוף הפעולה של המפלגה עם הרשימה הערבית המאוחדת. הנגבי מביע תמיכה, קרעי מסתייג בתוקף

השר צחי הנגבי מהליכוד הכריז בראיון ל'חדשות 12' כי בליכוד "מוכנים להיכנס עם מנסור עבאס למשא ומתן, גם אם הוא באופוזיציה". הוא אף הוסיף: "למה שיימנע? שיצביע בעד, אין לנו בעיה, הוא לא יהיה חלק מהקואליציה או מהממשלה".

זמן קצר לאחר מכן, חבר מפלגתו ח"כ שלמה קרעי צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "בשום פנים ואופן לא!". כשנשאל על תגובת קרעי, השיב הנגבי: "תזכירו לי במי מדובר? אעשה גוגל אחרי זה". קרעי בתגובה האשים את הנגבי כי הוא "חפרפרת של גדעון סער בליכוד". לדבריו, מי "שרוצה להקים ממשלה עם תומכי טרור זה אדם שאין לו מקום בכלל בממשלה ימנית".

לאחר מכן עלה קרעי לשידור ותקף: "לטעמי עדיף לחפש בגוגל מישהו שלא מכירים מאשר לחפש בגוגל ולהתבייש. אני כתושב עוטף עזה, הנגבי גם בעבר לא הכיר את התושבים בעוטף עזה, כשירו עלינו טילים הוא אמר שזה פחות מעניין כי זה לא תל אביב. מי יודע אם צחי הנגבי הוא לא חפרפרת של גדעון סער שנשאר בליכוד? אדם שבא וזורק לפח את כל הערכים של הליכוד, רוצה להקים ממשלה בתומכי טרור. מה יהיה כשירו עלינו טילים והוא יצטרך אישור של עבאס לצאת למבצע בעזה? הוא יזרוק אותנו לזבל?! זה אדם שאין לו מקום בכלל בממשלה ימנית. אני לא מבין את זה, בושה וחרפה". הנגבי שהיה באולפן סירב להגיב ורק חזר על המילה: "הלאה".

יו"ר הקואליציה וסיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר אמר במקביל כי "מחובתנו לעשות הכל, אבל הכל, כדי למנוע בחירות חמישיות. יש למצות את כל האופציות הפוליטיות הקיימות על מנת להקים ממשלה שתעבוד בשביל כל אזרחי ישראל כי זה מה שחשוב כרגע למדינה שלנו". לאחר מכן, עלה בגל"צ והסתייג משיתוף פעולה עם המפלגה שמייצגת את התנועה האיסלאמית: "אין לדבר הזה היתכנות. אין דרך להקים קואליציה בתמיכת מנסור עבאס, גם אם יעבור את אחוז החסימה".

כמו כן, סגן שר הבריאות יואב קיש התנגד לרעיון, ואמר בראיון לגל"צ כי "אני חושב שאסור ללכת עם מנסור עבאס, אם לגוש הימין יהיו 61 מנדטים אני בטוח שיהיו מצטרפים". גם שר המודיעין אלי כהן הסתייג משיתוף הפעולה ואמר כי הוא "לא רואה היתכנות לממשלה עם מנסור עבאס".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים