שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » קרעי: "אם נורמליות זה נוכלות אנחנו גאים בשיגעון"
בהפגנת הימין
"מדינת ישראל היא מדינה יהודית ודמוקרטית ואתם הורסים את הזהות היהודית של המדינה, מתעללים בה, אתם לא מבינים שישראל שאיננה יהודית גם לא תהיה דמוקרטית". תקף
שלמה קרעי | צילום: דני שם טוב דוברות הכנסת

חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד הגיע הערב להפגנת הימין ב"הבימה" בתל אביב ונשא דברים: "כמה ימים לפני שהנוכל נוסע לאו"ם לדבר כביכול בשמנו בפני אומות העולם, אנחנו כאן כדי להגיד לו: אל תיסע! אל תבזה אותנו יותר ממה שעשית עד עכשיו. אתה לא מייצג אותנו".

"מדינת ישראל היא מדינה יהודית ודמוקרטית ואתם הורסים את הזהות היהודית של המדינה, מתעללים בה, אתם לא מבינים שישראל שאיננה יהודית גם לא תהיה דמוקרטית".

"אם נורמליות זה נוכלות, אם נורמליות זה לפיד, בנט וליברמן אז אנחנו לא רוצים להיות נורמלים. אנחנו יהודים, אנחנו ציוניים, אנחנו אוהבי העם והארץ ואם זה לא נורמלי בשבילך מר לפיד, הרי שאנחנו גאים בשיגעון שלנו".

"אומרים לנו מה זה, איך אתם מתבטאים? תהיו ממלכתיים. אבל הם לא מבינים שזו בדיוק הבעיה. הממלכתיות הפכה למילה נרדפת להשתקה. מערכת משפט של כנופיה שהשתלטה על המדינה פועלת נגדה ורומסת את רצון הרוב – זו אינה ממלכתיות".

"מפלגות שגנבו את השלטון וזוכות להגנה מוחלטת מאותה כנופיה יחד עם התקשורת המגוייסת – זו אינה ממלכתיות!. ראש ממשלה שהגיע לתפקידו בדרך של רמייה, בדרך לא לגיטימית, שגנב את השלטון והוא נוכל – זו אינה ממלכתיות!. הממשלה האנטי ציונית הראשונה שקמה אי פעם במדינה היהודית שלנו – זו אינה ממלכתיות!".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים