שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » קרעי: "מיכאלי תצטרף לפרעה ולאנטיוכוס"
ממשלת שמד
השרה מירב מיכאלי אמרה בשדולה החדשה לחופש דת: "העובדה שהרוב המכריע חושב שהכותל הוא בית כנסת חרדי – הוא קלקול, וחייבים לתקן את זה"
ברכת כהנים בכותל | צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי

ממשלת שמד – השרה מירב מיכאלי אמרה בשדולה החדשה לחופש דת: "העובדה שהרוב המכריע חושב שהכותל הוא בית כנסת חרדי – הוא קלקול, וחייבים לתקן את זה. יום אחד נצטרך לשחרר את הכותל".

בנושא הכרזת השר גנץ על 6 ארגונים כארגוני טרור, אמרה מיכאלי: "הדרך שבו נעשה המהלך גרם לנזק גדול לישראל בקרב ידידותינו החשובות. נזק שעשוי לפגוע באינטרסים של ישראל. הדבר הזה לא היה צריך לקרות".

מכחול לבן נמסר: "מציעים למרב מיכאלי שלא מכירה את הפרטים, לא להפריע למלחמה בטרור".

ח"כ שלמה קרעי בתגובה לדברי מירב מיכאלי על שחרור הכותל: "מיכאלי רוצה לפתוח במלחמה כנגד התורה והחרדים. היא תצטרף לפרעה ולאנטיוכוס, לסנחריב ולצאר ניקולאי, ולכל שונאי היהדות לאורך הדורות. הם נכשלו ונזכרים לדראון עולם והיא תזכה למקום של חרפה בפח האשפה של מהרסי ומחריבי היהדות".

ח"כ מיכל וולדיגר בתגובה לדבריה של ח"כ מרב מיכאלי בשדולת חופש הדת: "‏השרה מיכאלי מתייחסת לבני עמה, כאויבים. אין דרך אחרת להבין את דבריה בשדולת "חופש הדת" – "נצטרך לשחרר את הכותל שוב". ממי שאמרה שהפגנה נגד נתניהו חשובה מתפילה בכותל – לא נשמע הטפת מוסר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים