שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ קרעי על אדלשטיין: "חתרן היה וחתרן נשאר"
סוער בליכוד
לטענת ח"כ קרעי: "השקר הזה, כאילו אם רק יהיה מנהיג אחר לליכוד פתאום הממשלה הזו תתפרק, כבר לא עושה רושם על אף אחד"
שלמה קרעי | צילום: דני שם טוב דוברות הכנסת

ח"כ שלמה קרעי, מהליכוד תוקף את ח"כ יולי אדלשטיין לאחר שהודיע הערב כי בפריימריז הבאים בליכוד הוא יתמודד מול יו"ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו: "חיפשתם מי יערוק לממשלת ההונאה? קיבלתם".

"מדהים. בעיצומו של מאבק בממשלה האנטי ציונית הראשונה, מאבק שבו המחנה הלאומי כולו מאוחד מאחורי המנהיג היחיד שעם ישראל רוצה כרגע, נתניהו, יולי יורה בתוך הנגמ"ש".

"עם שיעור תמיכה שואף לאפס ותשוקה לתפקיד שלעולם לא יגיע אליו, הוא מחליש את האופוזיציה כולה בחתרנות סערית קלאסית כאילו בלעדיו המחנה הלאומי נדון למאסר עולם באופוזיציה. עוד נראה אם הוא יישאר בליכוד או יערוק לשמאל כמו חבריו הלוזרים".

"מילא, לא לעשות כלום, אבל כלום! מאז שקמה ממשלת ההונאה לטובת הליכוד או הציבור הישראלי, אבל עכשיו גם לבוא ולנסות לפורר אותנו ולהתעסק במריבות פנימית במקום להתמקד בהפלת הממשלה המסוכנת ביותר שהיתה לעם ישראל? אין בושה".

"השקר הזה, כאילו אם רק יהיה מנהיג אחר לליכוד פתאום הממשלה הזו תתפרק, כבר לא עושה רושם על אף אחד. נראה למישהו שבנט יוותר? לפיד? סער? ועוד לטובת אדלשטיין? על מי מנסים כאן לעבוד?".

"זה אותו יולי שהתפטר מתפקיד יו"ר הכנסת במקום להיאבק על הדמוקרטיה כנגד עריצות הבג"צ, זה אותו יולי שאיפשר במייל חשאי את דיון החסינות נגד נתניהו – חתרן היה וחתרן נשאר… וזה אותו יולי שנתניהו ינצח בעז"ה בנוק אאוט".

כזכור, ח"כ יולי אדלשטיין לשעבר יו"ר הכנסת ושר הבריאות חושף בריאיון שערך הערב לחדשות 12 כי החליט להתמודד בפריימריז הבאים בליכוד מול בנימין נתניהו. "החלטתי להתמודד על ראשות התנועה" אמר אדלשטיין.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים